چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
پذیرش حوزه / طلاب جوان

حوزه/ مدرسه علمیه حضرت بقیه‌الله(عج) مشهد برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ از بین طلاب مستعد و توانمند در رشته تخصصی تبلیغ با گرایش خطابه و رسانه دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳، در رشته تخصصی تبلیغ با گرایش خطابه و رسانه از میان طلاب برادر در سطوح تحصیلی ۲ و ۳ طلبه می‌پذیرد.

اعطای دانشنامه رسمی سطح ۳ تخصصی حوزه علمیه خراسان، برخورداری از اساتید مجرب، آموزش‌های مهارتی و تکمیلی برای طلاب، استفاده از خوابگاه برای طلاب شهرستانی، برگزاری برنامه‌های تبلیغی مختلف و اعزام به عنوان مبلغ در مناسبت‌های تبلیغی، برنامه‌های متنوع فرهنگی، پژوهشی و ورزشی، معرفی مبلغین توانمند به مراکز و نهادهای متقاضی و بهره‌مندی از کتابخانه مجهز از امتیازات تحصیل در این مدرسه است.

اتمام سطح یک(کتبی و شفاهی) یا تعهد به اتمام و قبولی در مصاحبه علمی و مهارتی از شرایط پذیرش این مدرسه است.

مهلت ثبت‌نام در این رشته تخصصی در مدرسه علمیه حضرت بقیه‌الله(عج) ۳۱ تیرماه اعلام شده و متقاضیان جهت ثبت‌نام حضوری می‌توانند به خیابان امام رضا(ع) ۱۸ مراجعه نمایند و یا با شماره‌های ۰۹۱۵۶۲۲۱۶۵۰، ۰۹۳۸۲۴۱۶۹۵۹ و۰۵۱۳۸۵۹۰۱۰۰ تماس بگیرند. و همچنین برای ثبت‌نام غیرحضوری با شناسه کاربری‌های @Mahdi_iyar و @s_moosavi69 مرتبط باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha