سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
حجت‌الاسلام رسول فرهادی ، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمانشاه

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمانشاه گفت: ما باید به پاس از خون شهید مظلوم رئیسی ، سکان اداره کشور را به شخصیتی در تراز به رئیس جمهور شهید بدهیم.

حجت‌الاسلام رسول فرهادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: شرکت در انتخابات أدای دِین به رئیس جمهور شهید است و تأثیر مثبت شهادت رئیس‌جمهور فقید بر انتخابات، می‌تواند تأسی به مشی انتخاباتی او از سوی کاندیداها و ستادهای انتخاباتی باشد.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی در اوج تبلیغات و تخریب‌ها و طعن و دروغ‌ها، زبان به تهمت نگشود و تریبون انتخابات نظام اسلامی را به بی‌اخلاقی و گناه آلوده نکرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمانشاه با بیان اینکه مهم‌ترین عامل بقاء و دوام و قوام حکمرانی، حفظ و تقویت پشتوانه مردمی نظام حکومتی است، گفت: این مهم فقط با رعایت حقوق مشروع مردم، در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و شهروندی تامین می‌شود.

حجت‌الاسلام فرهادی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات رقابتی واقعی یکی از راه‌های تامین حقوق مشروع مردم و از عوامل بسیار موثر در حفاظت از پشتوانه مردمی و تقویت آنست، چیزی که در شرایط کنونی بشدت به آن نیاز داریم.

وی گفت: ما باید به پاس از خون شهید مظلوم رئیسی، سکان اداره کشور را به شبیه ترین فرد به «شهید خدمت»، بدهیم.

نایب رئیس کمیسیون گزینش و جذب مجمع نمایندگان طلاب کل کشور، با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری، ضامن جمهوریت و موجب اقتدار کشور، در فضای داخلی و مجامع بین‌المللی خواهد بود، متذکر شد: حضور در انتخابات از تکالیف اجتماعی و فردی است و برگزاری انتخابات پرشور، موجب تقویت پایه های نظام اسلامی می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha