جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
نشست انتخاباتی

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گفت: رئیس جمهور اصلح باید نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و همین طور نسبت به هویت ملی خود تعصب داشته باشد. نگاه رئیس جمهور اصلح باید به سمت پتانسیل ها و توانمندی های فراوان داخلی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام محمدعلی جابری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بین دانشجویان با اشاره به اهمیت و تبیین انتخابات و داشتن ایران قوی، بیان کرد: رئیس جمهور اصلح وعده فروشی نمی کند، زیرا کسانی که وعده فروشی می کنند عموماً اهل عمل نیستند.

وی افزود: حکومت ما جمهوری اسلامی است و این به معنای این است که مردم در اجرای اسلام نقش دارند و این نقش مهم و اساسی در انتخابات تجلی پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی انتخابات‌های متعددی داشته‌ایم و این نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی به شعار خود که جمهوریت و اسلامیت است پایبند بوده است.

حجت‌الاسلام جابری اظهار کرد: رئیس جمهور اصلح باید نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و همین طور نسبت به هویت ملی خود تعصب داشته باشد. نگاه رئیس جمهور اصلح باید به سمت پتانسیل ها و توانمندی های فراوان داخلی باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات اعتماد به نفس و امید دانشجوها را افزایش می دهد، چرا که می بینند با این کار در اداره کلان کشور مشارکت کرده اند و این موضوع هم به ابعاد درونی کشور کمک زیادی می کند و هم به جامعه جهانی نشان می‌دهد که مردم و جوانان پای کار این کشور هستند و دشمنان را وادار می کند با ایران قوی کنار بیایند.

حجت الاسلام جابری تصریح کرد: انتظار ما از رئیس جمهور آینده این است که راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد و وقتی که مردم به او اعتماد کردند و پای کار آمد، وقت خود را صرف مردم کند.

وی ادامه داد: یک ویژگی خوب رئیس جمهور این است که از خودگذشته باشد و تمام توان خود را برای حل مشکلات به کار بگیرد، همین طور استعدادهای داخلی را کشف کند و مورد استفاده قرار دهد. توقع ما از رئیس جمهور آینده این است که اولویت ها را به خوبی بشناسد و بتواند مشکلات کشور را اولویت بندی کرده و به ترتیب حل کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در این روزهای انتخاباتی مردم کشورمان باید دقت کنند و با معیارهای درست داوطلبان رئیس جمهوری را مورد بررسی قرار دهند. کسی که می خواهیم انتخاب کنیم باید خط انقلابی گری را ادامه دهد، مهم ترین ویژگی رئیس جمهور فسادستیزی و پاک بودن است، تا بتواند اعتماد مردم را جلب کند پس مردم عزیز ما باید کسی را انتخاب کنند که بار دیگر امید را به جامعه برگرداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha