یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ت

حوزه/ نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رئیس جمهور منتخب باید قدردان مردمی باشد که در سخت‌ترین شرایط پای کار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، احمد مرادی صبح امروز با حضور در مسجد قدس بندرعباس، رأی خود را به صندوق انداخت و پس از آن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همین ابتدای شروع رأی‌گیری، مردم خونگرم استان هرمزگان قصد کردند که پای صندوق‌های رأی بیایند و مثل همیشه حماسه بیافرینند.

وی افزود: از همان ساعات آغازین أخذ آراء، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پررنگ است که در وهله اول باید از شورای نگهبان تشکر کرد که افراد را با سلایق مختلف تأیید و وارد عرصه انتخابات کرد و مردم نیز ذوق و شوق و اشتیاق‌شان بر این است که پای صندوق‌های رأی بیایند و به کاندیدای موردنظر خود رأی دهند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ همواره در دوره‌های مختلف انتخابات شاهد بودیم اما شرکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری چشمگیرتر است و از ساعات اولیه رأی‌گیری در شعب حاضر شدند و شاهد ازدحام بسیار خوبی است و طبق نظم خاصی به انتظار نشسته و رأی خود را به صندوق می‌اندازند.

مرادی ادامه داد: میزان مشارکت را به نسبت دوره‌های قبل، بسیار بالا می‌بینم و حضور مردم، خیلی بهتر است، اما توقع و انتظار از کسی که رأی و اعتماد مردم را به خود جلب می‌کند این است که انصافا مردم ایران اسلامی، مردمانی خوب و قدرشناس هستند لذا تمام شعارهایی که در ایام تبلیغات انتخاباتی داده‌اند و ثبت و ضبط گردیده است را عملیاتی کنند و مردم را از این مشکلات موجود در کشور نجات دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که اقتصاد مردم دچار مشکل هست و مردم با مسئله مسکن و ... مواجه هستند، اگر مجلس، دولت و حتی قوه قضائیه، اراده‌شان بر این باشد که ۸۵ میلیون جمعیت در کشور باید خدمات دهند، دور از دسترس نیست و به سادگی و راحتی و با تعامل محقق می‌شود، بنا نیست هر کاندیدای که رئیس‌جمهور منتخب مردم شد، اختلاف و دعوا باشد، باید همه یکی باشند تا به مردمی که در سخت‌ترین شرایط پای کار هستند خدمت کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردمان استان هرمزگان حتی در روستاها علیرغم گرمای هوا اما با شور و شوق در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی خود را به صندوق می‌اندازند، لذا رئیس‌جمهور باید قدر این مردم را بداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha