چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
حرم امام رضا ع

حوزه/ مدیر اخلاق و فرهنگ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از آمادگی مدارس علمیه جهت استقبال و اسکان زائران حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام اسدالله علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، با اعلام این خبر گفت: هر ساله بزرگترین حرکت بین‌المللی بعد از اربعین، حرکت مشتاقان و عاشقان امام رضا(علیه‌السلام) با پای پیاده و سواره به سمت مشهد الرضا(علیه‌السلام) است و شاهد حضور خیل عظیم زائران هستیم.

مسئول اسکان دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه خدمت به امام رضا(علیه‌السلام) در خدمت‌رسانی به زائران امام تجلی می‌یابد، افزود: در این ایام زمینه خدمت‌رسانی بسیار گسترده است و هرکس می‌تواند متناسب با تخصص و توان خود به عنوان خادم الرضا(علیه‌السلام) خدمت کند.

حجت‌الاسلام علیزاده بیان داشت: حوزه علمیه خراسان‌، با توجه به ظرفیت‌ها و اولویت‌های موجود در مدارس علمیه، افتخار دارد هر ساله در ایام دهه آخر صفر میزبان زائران امام هشتم شیعیان باشد.

وی با اشاره به اسقرار ستاد اسکان دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه امام محمدباقر علیهالسلام اعلام کرد: اکثر مدارس علمیه مشهد مقدس آماده پذیرایی از زائران امام رئوف هستند.

مدیر اخلاق و فرهنگ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان به آمادگی مدارس علمیه محورهای مواصلاتی به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: مدارس علمیه بجستان، فیض آباد، گناباد، تربت حیدریه، سبزوار، تربت جام، سرخس، فریمان، چناران، قوچان، نیشابور در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس نیز آماده خدمت رسانی به زائران می‌باشند.

وی در پایان یادآور شد: متقاضیان اسکان می‌توانند جهت هماهنگی با شماره‌های ۰۵۱۳۲۷۳۴۶۰۰ و ۰۵۱۳۲۷۶۱۷۱۷ در ارتباط باشند، و همچنین مجاورانی که فضای مناسب برای اسکان زائران دارند، جهت هماهنگی و شرکت در طرح خادم‌الرضا(علیه‌السلام) هداة الطریق رضوی، با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۶۸ تماس گرفته و یا عدد ۱۰۰۱را شناسه کاربری @entzar۵۹ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha