چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
"دکتر اقلیم فاطمه"

حوزه/استاد دانشگاه پاکستان گفت: مقاومت امام حسین (ع) در عاشورا به ما یاد می‌دهد که مقابله با ظالم و حمایت از مظلوم از مؤکدات دین ماست. امروز برادران و خواهران ما در فلسطین، مظلوم واقع شده‌اند؛ خانه و کاشانه و زیرساخت‌های آنها ویران شده، تغذیه آنها با مشکل جدی روبه رو شده و زندگی آنها دچار آسیب شده است؛ پس باید به یاریشان بشتابیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، "دکتر اقلیم فاطمه" استاد دانشگاه پاکستان، در وبینار دهم، سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت:مردم فلسطین در استقامت و شجاعت و مقاومت، زبانزد هستند و مسئله فلسطین باید در محوریت مسائل برای وحدت بین مسلمانان قرار گیرد.

وی اظهار داشت:خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید که به ریسمان الهی چنگ زنید و از تفرقه دوری کنید؛ رسول گرامی اسلام (ص) نیز می‌فرمایند:تمام مسلمانان مانند یک جسم واحد هستند و وقتی یکی از اعضای بدن درد می‌گیرد، تمام بدن احساس درد می‌کند.

دکتر اقلیم فاطمه گفت:مقاومت امام حسین (ع) در عاشورا به ما یاد می‌دهد که مقابله با ظالم و حمایت از مظلوم از مؤکدات دین ماست. امروز برادران و خواهران ما در فلسطین مظلوم واقع شده‌اند؛ خانه و کاشانه و زیرساخت‌های آنها ویران شده، تغذیه آنها با مشکل جدی روبه رو شده و زندگی آنها دچار آسیب شده است؛ پس باید به یاری شان بشتابیم.

وی در پایان تأکید کرد که ما باید محصولات اسرائیلی را تحریم کنیم و با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، مردم را آگاه کنیم که به جای محصولات اسرائیلی از محصولات کشورهای اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha