جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
جلسه ستاددیه یزد

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: پرونده ۱۲ مددجو محکوم مالی برای آزادی مورد بررسی اعضاء هیئت امناء قرار گرفت و زمینه آزادی آنان از زندانهای استان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام حسین طهماسبی، رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در یکصد و هفتادمین جلسه اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان یزد با تقدیر از اقداماتی که در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیر عمد صورت گرفته گفت: یکی از کارهای نیکویی و می توان به عنوان توشه راه در مسیر آخرت به همراه داشت همین موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: تحقیقات به صورت گسترده و دقت در پرونده های مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی یکی از مهمترین نکاتی است که همکاران ما در این ستاد مردمی همواره برآن دقت داشته و با همکاری قضات دادگستری و اعضاء هیئت امناء و گروه تحقیق این ستاد همواره شرایط مددجویان مورد بررسی جدی و دقیق قرار می گیرد.

وی در پایان با تاکید بر این موضوع که جلسات و اقدامات نباید در قالب ارائه آمار قرار گیرد گفت: تمام کارکنان و مسئولین در هر رده ای که هستند می بایست تمام تلاش خود را در راستای کمک به افرادی که به صورت غیر عمد در زندانها به سر می برند و از خانواده خود به دور هستند به کار گیرند.

در این نشست پرونده ۱۲ مددجو محکوم مالی برای آزادی مورد بررسی اعضاء هیئت امناء قرار گرفت و زمینه آزادی این ۱۲ محکوم مالی از زندانهای استان فراهم شد.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیری توسط مدیر عامل ستاد دیه کشور از اعضای هیئت امناء ستاد دیه استان تقدیر شد.

یکصد و هفتادمین جلسه اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان یزد با حضور علی شمس مدیر عامل ستاد دیه کشور به میزبانی اداره کل زندانهای یزد و با حضور رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان، مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان یزد و تمام اعضای هیئت امناء ستاد دیه استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha