چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام کیانی ، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در اجلاسیه منطقه‌ای مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام کیانی گفت: طلابی مشمولی که تاکنون اقدام به دریافت معافیت تحصیلی نکرده‌اند فقط تا پایان اسفند ۹۸ مهلت دارند با مراجعه به مدارس علمیه محل تحصیل و سپس معاونت امور طلاب، معافیت تحصیلی دریافت نمایند.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به جلسه هماهنگی معاونت وظیفه عمومی خوزستان با مدیر حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: در این جلسه آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته پیرامون نحوه صدور مجوزهای خروج از کشور مطرح و بر لزوم همکاری هرچه بیشتر معاونت وظیفه عمومی با مدیریت حوزه علمیه خوزستان تأکید شد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه، گفت: در بخشی از این جلسه مطرح شد که طلاب مشمول مدارس علمیه، فرصتی کمتر از ۵۰ روز دارند تا جهت صدور معافیت تحصیلی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام کیانی در این رابطه اضافه کرد: طلابی مشمولی که تاکنون اقدام به دریافت معافیت تحصیلی نکرده‌اند فقط تا پایان اسفند ۹۸ مهلت دارند با مراجعه به مدارس علمیه محل تحصیل و سپس معاونت امور طلاب، معافیت تحصیلی دریافت نمایند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان در پایان گفت: اگر طلاب اقدام فوق را انجام ندهند، تحت پیگرد قانونی جهت اعزام به خدمت سربازی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha