پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
توزیع بسته معیشتی
توزیع ٥٠٠ بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری مراکز قرآنی در این شهرستان تهیه و توزیع شد.

علی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شهرکرد با اشاره به کمک‌های مؤمنانه و حمایت از محرومان، اظهار داشت: بیش ۵۰۰ بسته معیشتی شامل غذای گرم، گوشت گرم، مرغ، رب گوجه، ماکارونی، انواع میوه، سویا، روغن، انواع حبوبات، پنیر و برنج با کمک مؤسسات و خانه‌های قرآنی تهیه و بین نیازمندان و ایتام شهرستان شهرکرد توزیع شد.

وی افزود: مراکز قرآنی این شهرستان همراه و همگام با سایر تشکل‌های دینی و مردمی از جمله هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، تبلیغی، کانون مداحان و شعرای آئینی و جمعیت بانوان فرهیخته با شناسایی ۱۲۰ یتیم و نیازمند و افراد کم‌بضاعت، در طول ماه مبارک رمضان اقدام به حمایت از این عزیزان کردند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد بیان کرد: کمک‌های مؤمنانه مراکز قرآنی فقط مختص به ماه مبارک رمضان نمی‌شود و قبل از ماه مبارک و بعد از این ماه، در طول سال کمک‌ها و حمایت‌های خوبی توسط خیرین مراکز قرآنی و کمک های مردمی انجام می‌شود.

بیگی با بیان اینکه از جمله دلایل پایین بودم مشارکت‌های مردمی، فضای حاکم بر اجتماع به خاطر ویروس منحوس کرونا بوده، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما و مراکز قرآنی این بوده تا بتوانند تا حد امکان و با رعایت کامل اصول بهداشتی برنامه‌ها و فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن تعطیل نشود و حتی الامکان کارکردهای اجتماعی مراکز با قوت بیشتری دنبال شود.

وی اضافه کرد: برآورد قطعی از میزان کمک‌ها نشده، اما نزدیک به ۲۵ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان توسط مراکز قرآنی در بحث تهیه بسته معیشتی هزینه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha