شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تبریز

حوزه/ فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی با شعار قوت و هوشمندی رسانه‌ای رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، رامین نظامی‌خواه، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، امروز در نشست خبری در خصوص  فراخوان پنجمین دوره جشنواره ابوذر اظهار داشت: هر خبرگزاری در ایام محرم یک حسینیه بود و به قدری شایسته در حال انتشار اخبار محرم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودند. 

وی با اشاره بر تاکیدات اکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت فضای مجازی، تصریح کرد: جشنواره ابوذر دارای یک هویت و ماهیت بزرگی شده است که همت ناشی از زحمات ۴ سال اخیر بوده است. 

مسئول بسیج رسانه با تاکید بر اینکه جشنواره ابوذر برخلاف جشنواره‌های دیگر جهت‌گیری مشخص دارد، گفت: این جهت‌گیری به منزله محدودیت در آثار نیست بلکه هر موضوع با تبیین انقلاب اسلامی در ابوذر گنجانده شده است. 

وی افزود: قوت و هوشمندی رسانه‌ای شعار امسال پنجمین دوره جشنواره ابوذر است که برگرفته از بیانات رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری می‌باشد. 

نظامی‌خواه با تاکید بر اینکه همانند سال‌های گذشته، رسانه‌های اجتماعی مشخص از جمله فعالان مردمی، نفر رسانه‌ها نیز می‌توانند شرکت کنند. 

وی یادآور شد: محورهای جشنواره مشخص است و پرونده‌های ویژه جزو بخش ویژه خواهد بود. 

مسئول بسیج رسانه با بیان اینکه نگاه ابوذر به بخش چند رسانه با نگاه خبری و رویکرد خبری است، گفت: محورهای موضوعی جشنواره نیز با نگاه منظومه انقلاب اسلامی و رویکرد و مسائل روز از جمله موضوع کرونا است. 

وی ادامه داد: مسائل سیاسی نیز با نگاهی از منظر انقلاب است و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب از اهمیت ویژه‌ای در این جشنواره برخوردار خواهد بود. 

نظامی‌خواه ابراز داشت: مطالبه‌گری همراه با امیدآفرینی، اقتصاد، ورزش در محورهای موضوعی جشنواره دیده شده است. 

وی متذکر شد: محدودیت در تعداد ارسال آثار وجود دارد زیرا ما هر شرکت‌کننده را یک داور دیدیم که فقط آثار با ارزش خود را ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه با اشاره بر انتخاب داور متخصص و بی‌طرف در انتخاب آثار برگزیده گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان است که زمان معقولی است. 

وی یادآور شد: در همه دوره‌ها با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان روبرو بودیم که امسال اختتامیه جشنواره در ۲۱ دی ماه خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha