چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کاظمی

حوزه/ مدیر مدارج علمی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه با اشاره به تدوین دستورالعملی برای تشکیل کمیته های علمی پایان نامه سطح ۳ و ۴ در واحدهای آموزشی حوزه های علمیه در استان ها گفت: سیاست جدید واگذاری برخی اختیارات به استان ها است و یکی از پیشنهادات همین مسأله است که کار بررسی پایان‌نامه‌های طلاب در داخل استان مربوط انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حمیدرضا کاظمی مدیر مدارج علمی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: صدور مدرک و انجام امور پایان نامه های طلاب در سطح ۳ و ۴ دو رسالت اصلی دفتر مدارج علمی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه است.

مدیر مدارج علمی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه با اشاره به تدوین دستورالعملی برای تشکیل کمیته های علمی پایان نامه سطح ۳ و ۴ در واحدهای آموزشی حوزه های علمیه در استان ها گفت: سیاست جدید قم واگذاری برخی اختیارات به استان ها است و یکی از پیشنهادات همین مسأله است که کار بررسی پایان نامه های طلاب در داخل استان مربوط انجام شود.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به هدف سفر خود به استان بوشهر ابراز کرد: شناسایی ظرفیت علمی اساتید حوزه های علمیه برای تشکیل کمیته های علمی ارزیابی پایان نامه های و استفاده از ظرفیت استان ها در این راستا هدف این سفر بوده است.

مدیر مدارج علمی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه با اشاره به آماری از شهدای روحانی استان بوشهر گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده و ارسالی از بنیاد شهید استان بوشهر تعداد شهید روحانی در استان وجود دارد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه با اشاره به آماری از اساتیدی که پایان نامه خود را انجام داده اند اظهار داشت: بیش از ۴۰ نفر از اساتید حوزه علمیه استان دارای سطح چهار حوزه و یا دکتری و پایان نامه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha