دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
استقبال از 71 شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: "توکل به خداوند متعال" اکسیری است که باعث شد معجزه قرن رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر ۷۱ شهید دوران دفاع مقدس در مرز بین المللی اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس کاریی کردند که یک وجب خاک از ایران اسلامی جدا نشد.

وی با طرح این پرسش که شهدا چه ویژگی داشتند که امروزه به عنوان الگوی و منبع درسی برای همگان شده اند؟ گفت: اکسیری که توانست تمام ابرجنایتکاران و مستکبران جهان را با شکست مواجه کند و معجزه قرن را رقم بزند، چه چیزی بود؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه "توکل به خداوند متعال" اکسیری است که باعث شد معجزه قرن رقم بخورد، ادامه داد: اگر مردم در هر عصر و زمانی به اهمیت این مسأله پی ببرند و تنها تکیه گاه آنها خداوند متعال باشد، همچون رود باریکی است که به اقیانوس بزرگ پیوند می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه شهدا کاریی کردند که ابرجنایتکاران دیگر به قوه مخیله‌شان نخواهد آمد که به ایران اسلامی نگاه چپ کنند، بیان کرد: اگر امروز نیز این گوهر نایاب را مورد توجه قرار دهیم، در هر عرصه ای موفق خواهیم شد. اگر امروزه به قدرتی در منطقه و فرا منطقه تبدیل شده ایم، ناشی از توجه به این مقوله می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha