پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
رجائی خراسانی

حوزه/ مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان با اشاره به فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت ارتقا علمی و پژوهشی طلاب شرکت کننده در مدرسه تابستانه دارالعلم گفت: حوزه علمیه خراسان در تلاش برای کمک به اعتلای علمی پژوهشی شرکت کنندگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، نشست خبری دومین دوره مدرسه تابستانی دارالعلم که مردادماه امسال با همکاری حوزه علمیه خراسان و آستان قدس رضوی برنامه ریزی شده است، در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجائی، مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان در این نشست خبری با اشاره به فراهم کردن تمهیدات لازم جهت ارتقا علمی و پژوهشی طلاب شرکت کننده در دوره، ابراز کرد: حوزه علمیه خراسان با همکاری آستان قدس رضوی در کلیه ساحت های علمی، در حال برنامه ریزی به منظور خدمت رسانی به طلاب می باشد.

وی اختصاص بخش ویژه ای از مقالات مستخرج از نشست های تخصصی دارالعلم در نوزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان، ارزیابی ویژه این مقالات، اختصاص امتیاز پژوهشی برای شرکت کنندگان، فعالان و پژوهشگران در دارالعلم و تسهیل گری در حمایت و نشر و چاپ مقالات متخذ رتبه از جمله اقدامات مدیریت پژوهش در مدرسه دارالعلم عنوان کرد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha