جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان ضمن خداحافظی از مردم زنجان، گفت: هر شروعی یک پایان دارد بنده نیز باید از محضر شما مردم غیور زنجان خداحافظی کنم و این وظیفه را به فردی دیگر تحویل دهم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی ظهر جمعه در خطبه دوم نماز جمعه زنجان ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) با اشاره به اینکه امامان میراث‌دار اندیشه و فرهنگ ۱۲۴ هزار پیامبر هستند، گفت: تمام پیامبران نیز وعده دادند که پایان تاریخ خوش و شیرین خواهد بود.

وی افزود: مسلمانان جهان منتظر ظهور حضرت ولی عصر (عج) هستند و وعده داده شده است که با ظهور ایشان جهان پر از عدل و عدالت می‌شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ۲۵ شهریور یکی از روزهای سیاه و تاریک در تقویم کشورمان است، گفت: رژیم صهیونیستی جنایت انجام داده و قتل عام مردم بی‌گناه را داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بهانه هستند، که مسلمانان جهان باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند و اجازه هیچ تجاوزی را ندهند، افزود: همه کشورها به غیر از ایران توان نفس کشیدن را ندارد و از این کشور جنایتکار ترس و واهمه دارند، حتی حقوق بشر نیز نمی‌تواند کاری کند.

وی ادامه داد: در سال ۱۹۹۷ میلادی در کشور اردن، در اردوگاه فلسطین نیز کشتار وحشتناکی انجام دادند و به جمعه سیاه نامیده شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه یکی برکات نظام جمهوری اسلامی ایران برپایی نمازهای جمعه است، گفت: در گوشه و کنار کشور نماز وحدت و دشمن‌شکن به‌طور باشکوهی برگزار می‌شود و در زنجان نیز این مسئله سالیان سال اجرا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی افزود: هر شروعی یک پایان دارد بنده نیز باید از محضر شما مردم غیور زنجان خداحافظی کنم و این وظیفه را به فردی دیگر تحویل دهم.

حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۰ با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان منصوب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha