دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی

حوزه/ اگر بخواهیم در فرایند تهیه محتوا و تولید اثر توجه به نسل جدید و نیاز مخاطب بر اساس نیاز روز باشد، باید یک بستر و مناسبت سازی با برپایی نمایشگاه های مفهومی مهدویت شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در نشست شورای سیاست گذاری مهدویت که در محل ساختمان جامعه مدرسین برگزار شد، ابراز داشت:اگر بخواهیم در فرایند تهیه محتوا و تولید اثر توجه به نسل جدید و نیاز مخاطب بر اساس نیاز روز باشد، باید یک بستر و مناسبت سازی با برپایی نمایشگاه های مفهومی مهدویت شکل بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها با بهره‌گیری از شیوه‌هایی نو و مؤثر و در قالب آثار متنی تجسمی می‌تواند در جهت ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی و ترسیم رفتارهای فرهنگی در پرتو مباحث مهدوی به کار گرفته شود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: احیای ارزش‌های دینی در پرتو مباحث مهدوی، معرفی حقیقت مهدویت به جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان، آشنایی بیشتر و عمیق‌تر با اصل امامت و معرفی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه)، تعریف مفهوم انتظار، غیبت، ظهور، حکومت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) و برنامه‌های آن حضرت(عج)، تبیین سبک زندگی مهدوی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ها می باشد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در ادامه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های مفهومی مهدویت اگر بخواهد صورت بپذیرد می تواند بستر قوی برای انتقال مهدویت باشد همانطور که نمونه این امر در اصفهان و قم در حرم مطهر در سال های اخیر برپا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha