دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم معرفی و تبلیغ پوشاک عفیفانه ایرانی-اسلامی در بستر فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد مهدی اسماعیلی در بازدید از نخستین نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی"ایران ویژند" با بیان این مطلب به روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: با توجه به این که مردم امروزه از فضای مجازی و درگاه‌ها برای خرید مایحتاج خود و پوشاک استفاده می‌کنند، اگر بتوانیم پوشاک عفیفانه ایرانی اسلامی را در این فضا معرفی کنیم قطعاً تاثیرگذار است.

وی افزود: این موضوع به دلیل قطع واسطه‌گری در کاهش قیمت نیز اثر دارد، چرا که قیمت‌ها در زنجیره واسطه گری بالاتر می‌روند.

اسماعیلی با اشاره به این که بی شک فضای مجازی تاثیر مهمی در چرخه عرضه پوشاک ایرانی اسلامی و عفیفانه به عموم مردم دارد، گفت: من به همکارانمان در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نیز گفته‌ام که زیست بوم ها را در خدمت توسعه فضای عرضه لباس عفیفانه بیاورند.

وی گفت: ما الآن در موضوع مد و پوشاک ایرانی اسلامی چند مسئله داریم یکی از آنها موضوع عرضه است و برای حل مسائل عرضه باید از طریق درگاه های خوب در فضای مجازی اقدام کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت فعالیت ویژندهای پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی بیان داشت: در حال حاضر این ویژندها عرضه مناسبی در فضای مجازی ندارند به این دلیل که در جامعه نتیجه فعالیت آنان خیلی دیده نمی شود. وقتی روزی برسد که ما پوشاک ایرانی اسلامی را در جامعه به عنوان پوشاک قالب ببینیم، آن روز یعنی عملکرد ویژند های تولید مد و پوشاک ایرانی اسلامی موفقیت آمیز بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha