سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
مرکز تخصصی شاهین شهر

حوزه/ امام جمعه شاهین شهر گفت: دشمن تمام توانش را گذاشت که در حوزه و عرصه فرهنگی ما را زمین بزند و همه سعی و تلاشش برای حیله گری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین شهر در جمع اساتید و کارکنان مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون (س) این شهر گفت: عالم غرب به پا خاسته است تا چیزی به نام انسانیت وجود نداشته باشد و قصد دارد ارسال رسول و آمدن پیامبران را در ابهام و در زیر گرد و غبار غفلت مدفون کند و بگوید چیزی به اسم ارسال رسول نبوده است و فلسفه ارسال رسول و آمدن پیامبران را مخدوش کند.

وی ادامه داد: جبهه غرب می خواهد همه مقام خلیفة اللهی انسان، جایگاه والای او و تمام شأن و منزلت مسجود ملائکة الله را به همین دنیا محصور کند. سال ۹۲ که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند ناتوی فرهنگی.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه وقتی کلمه ناتوی فرهنگی را می شنویم باید تنمان بلرزد گفت: دشمن تمام توانش را گذاشت که در عرصه فرهنگی ما را زمین بزند و همه سعی و تلاشش برای حیله گری است یعنی هیچ خبری از خدا، پیغمبر و امام معصوم نیست. ۵۰ سال، ۶۰ سال بخوریم و بیاشامیم و السلام.

امام جمعه شاهین شهر ادامه داد: تمام سعی و تلاش دشمن برای این نیست که آخرتی از مردم آباد شود و قیامتی تأمین و تضمین شود، بلکه فقط به خورد و خوراک و خواب و شهوت مردم بیشتر توجه می شود از دیدگاه آنها سعادتمند چنین آدمی است و حال آیا مادیات و مواهب دنیایی آنها را به آرامشی که می خواستند رسانده است؟

وی افزود: در غرب اثری از کمال انسانی وجود ندارد، آنها توانمند شدند، اما کمال مند نشدند، سلاح دارند، زور دارند ولی افسرده ترند، خودکشی ها و خودزنی هایشان بیشتر است.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: دنیای غرب هرچه در صنعت و تکنولوژی حرف برای زدن داشته باشد و توانمند باشد در کمال مندی چیزی ندارند سرمنشاء این همه خیر و خوبی پیامبران هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha