شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
تبریز

حوزه/ هم اندیشی اشتغال استان آذربایجان شرقی با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه استان با هدف بررسی راهکارهای حمایت از خانواده طلاب کارآفرین و خوداشتغال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست اشتغال استان آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیرکل مرکز خدمات استان و محمد کلامی معاون اقتصادی استانداری استان، با هدف بررسی راهکارهای مناسب در خصوص حمایت از خانواده طلاب کارآفرین و خود اشتغال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل مرکز خدمات استان ضمن تبریک اعیاد رجبیه، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات حوزه به ویژه در مسئله توانمندسازی خانواده طلاب در عرصه کارآفرینی و مشاغل خانگی پرداخت.

حجت الاسلام موسوی ضمن اشاره به توانمندی های مهارتی خانواده های جامعه هدف به ضرورت حمایت و بهره مندی مشاغل خرد خانگی از تسهیلات ویژه مشاغل تأکید کرد.

در ادامه، کلامی معاون اقتصادی استاندار، ضمن اظهار خرسندی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان تقدیر و تشکر کرد و به بیان فرصت‌های خوب کارآفرینی در سراسر استان پرداخت .

وی در ادامه از این تفکر خوب مجموعه مرکز خدمات استقبال و تأکید کرد ان‌شاءالله در خصوص حمایت از خانواده‌های حوزوی کارآفرین استان هرگونه اقدامی که لازم باشد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha