دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: بهترین کسی که می تواند مدافع نظام و اسلام باشد دانش آموز است و باید این قشر از جامعه را قوی کنیم و در استان بوشهر هم با برنامه ریزی که صورت گرفت طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به همراه معلم و مدرسه تراز انقلاب اسلامی را انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش یک وزارتخانه بنیادین و راهبردی است که باید به آن توجه شود چراکه این وزارتخانه باید منابع انسانی تراز انقلاب اسلامی تولید کند و هم توسعه علم و فناوری از این وزارتخانه آغاز می شود.

امام جمعه بوشهر گفت: آموزش و پرورش در عرصه فرهنگ سازی ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی و ملی باید معماری سطح و ارتقای هویت ملی و دینی دانش آموزان را برنامه ریزی کند و حصار قوی در عرصه صیانت از شخصیت جوانان ما در برابر تهاجم گسترده فرهنگی سیاسی و اجتماعی دشمنان داشته باشد تا آینده ایران و آموزش و پرورش رقم بخورد که این نکته بسیار مهمی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در اغتشاشات سال قبل دشمنان روی آموزش و پرورش تمرکز ویژه‌ای داشت گفت: هرچه بتوانیم جوانان و نوجوانان را مدیریت کنیم موفق‌تر خواهیم بود وگرنه دشمنان آنها را مدیریت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود بر توجه به موضوع اخلاق و شخصیت سازی دانش آموزان تأکید کرد و ابراز داشت: در برگزاری جشنواره ها و مسابقات در کنار توجه به مسئله داوری، توجه به اخلاق نوجوانان و جوانان بسیار مهم است و باید روی این مساله کار شود.

وی بیان داشت: بهترین کسی که می تواند مدافع نظام و اسلام باشد دانش آموز است و باید این قشر از جامعه را قوی کنیم. در استان بوشهر هم با برنامه ریزی که صورت گرفت طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به همراه معلم و مدرسه تراز انقلاب اسلامی را انجام دادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha