یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با تاکید براینکه مدیران از مراسم مرتبط با انقلاب اسلامی و ملی و مذهبی حمایت کنند، خاطرنشان کرد: همه مراسمات اهلبیت دهه فجر است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر استان بوشهر با محکومیت جنایت تروریستی کرمان، اظهار داشت: جهان استکبار و رژیم اشغالگر قدس که خودش زمین‌گیر شده فکر می کند با این نوع عملیات می‌تواند یک حرکت بزرگی که از ایران آغاز شده و در محور مقاومت تجلی پیدا کرده را متوقف و چالش ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این گونه اقدامات انگیزه رزمندگان خط مقاومت و مکتب شهید سلیمانی و رهروی مردم ایران از مقام معظم رهبری را بیشتر خواهد کرد، افزود: از راهپیمایی مردم استان بوشهر در همه شهرها و روستاها تشکر می‌کنم؛ استان بوشهر همیشه از پنج قرن قبل در خط مقدم مقاومت بوده و الان بعنوان استان پیشتاز در عرصه ولایتمداری و مقاومت در ایران مشهور است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه جنس انقلاب اسلامی ایران از جنس انقلاب‌های عادی جهان نیست، گفت: برخی از انقلاب‌ها فکری و اندیشه‌ای و برخی اومانیستی است که جنس این انقلاب‌ها بگونه‌ای است که دین خدا و مبانی و برنامه دینی در آن جا ندارد و به همین خاطر منجر به شکست شد.

وی افزود: جنس انقلاب اسلامی ایران آسمانی و دین پایه و اسلام پایه و منطبق با مبانی صحیح نظام آفرینش هست و حرکت‌ها و برنامه‌ها بر مدار دین‌مداری و اخلاق‌مداری و تمدن و پیشرفت و عدالت است و نظام در خدمت مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه این انقلاب در عرصه‌های مختلف برای جهان الهام‌بخش بوده است، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم فلسطین و غزه در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با وجود تحمیل جنگ و ترور و نفوذ و فشارهای متعدد و تحریم‌ها این انقلاب پیش می‌رود و به سرانجام خواهد رسید، یادآور شد: روز ۲۲ بهمن و دهه فجر نماد پیروزی انقلاب اسلامی است و یادآور کاری بزرگ و پایان ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دهه فجر دهه اوج جهاد تبیین است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد و اقداماتی که جریان‌های تروریستی داشتند و نزدیکی به انتخابات و شرایط غزه و همچنین از نظر آمار شرکت‌کنندگان برای تحلیل‌گران سیاسی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با تاکید براینکه راه شهید سلیمانی و انقلاب اسلامی با این اقدامات تروریستی تعطیل نمی‌شود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما در امتداد قیام اباعبدالله الحسین(ع) بوده که صدر راه اباعبدالله شهادت‌طلبی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تقدیر از صداوسیمای ملی و استانی در پوشش خوب مراسمات، تاکید کرد: صداوسیما در حوزه رسانه مقدم و جلوتر از همه رسانه‌ها است.

وی با تاکید براینکه مدیران از مراسم مرتبط با انقلاب اسلامی و ملی و مذهبی حمایت کنند، خاطرنشان کرد: همه مراسمات اهلبیت دهه فجر است و انتظار است وقتی جوانان می خواهند مراسمی برگزار کنند، مدیران امکاناتی که دارند در اختیار هیات ها و موکب ها قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه محقق شود، ابراز کرد: مردم در مراسمات مختلف با دست خالی حماسه آفرینی می کنند که ارزشمند و مایه رضایت خداوند و مقام معظم رهبری است و اینها دهه فجرآفرین هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha