جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
همپای قافله

حوزه/شرایط و مدارک مورد نیاز ثبت نام در کاروان همپای قافله ۸ از سوی ستاد اربعین جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ستاد اربعین جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در اطلاعیه ای، شرایط و مدارک مورد نیاز اعضای کاروان همپای قافله ۸ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه از زائران اربعین حسینی که ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند، درخواست شد که مطالب زیر را با دقت مطالعه نموده و نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند:

زائران اربعین حسینی، مدارک زیر را از یکشنبه تا سه شنبه، ۷ تا ۹ مرداد (سه روز) ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ به صورت حضوری و یا از طریق پست به اداره رفاه و سلامت طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز جهت تکمیل ثبت نام عبارت است از:

  1. یک قطعه عکس ۴*۳
  2. اصل پاسپورت (دارای اعتبار تا اسفند ۱۴۰۳)
  3. کپی صفحه اول پاسپورت
  4. ارسال رضایت‌نامه دارای مهر گواهی امضای محضری از سوی ولی شرعی و قانونی ویژه مدارک پستی؛ حضور ولی شرعی و قانونی افرادی که به صورت حضوری مدارک خود را تحویل می‌دهند، با اصل شناسنامه سرپرست و زائر به دبیرخانه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت ثبت فرم رضایتنامه (پیوست).
  5. ۵. برگه سلامت پزشکی عدم بیماری‌های قلبی، دیابت شدید با تزریق انسولین، بیماری‌های مزمن و شدید تنفسی مانند آسم و برونشیت، حاملگی، وسواس، روماتیسم شدید و اعصاب و روان.

نکته۱: لازم به ذکر است پس از تایید مدارک و بررسی‌های لازم، در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت از بین مدارک تکمیلی، قرعه کشی به عمل خواهد آمد و اسامی از سوی ستاد اربعین اعلام خواهد شد.

نکته۲: به محض اعلام اسامی از سوی ستاد اربعین، زائران موظفند ظرف مدت سه روز، هزینه سفر به مبلغ ۵ میلیون تومان به حساب ۰۱۰۹۵۵۱۱۰۴۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۸۹۹۳۶۷ به نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها واریز نموده و فیش آن را به ادمین کانال اداره رفاه و سلامت طلاب ارسال نمایند.

نکته۳: کسانی که به صورت حضوری برای ارائه مدارک به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مراجعه می‌کنند بایست همراه با سرپرست شرعی و قانونی خود مراجعه کرده و اصل مدارک را هم همراه خود بیاورند.

نکته۴: کسانی که به صورت پستی مدارک خود را ارسال می‌کنند، بر روی پاکت مرسوله کلمه «اربعین ۱۴۰۳» را قید نمایند.

نکته۵: کسانی که نمی‌توانند مدارک خود را به صورت حضوری تحویل دهند می‌بایست آن را از طریق پست به اداره رفاه و سلامت طلاب به آدرس قم ـ خیابان سالاریه ـ خیابان بوعلی ـ جامعه الزهرا علیهاالسلام، کدپستی ۱۶۶۵۱-۳۷۱۶۹ ارسال کنند.

نکته۶: شماره ۳۲۱۱۲۴۳۳ و ادمین کانال اداره رفاه و سلامت طلاب به نشانی @Refahi_Tollabپاسخگوی سوالات ضروری شما خواهد بود.

نکته۷: زمان اعلام شده جهت ارائه مدارک تمدید نخواهد شد.

نکته پایانی : ملاک ثبت نام نهایی و قرار گرفتن در لیست زائران کاروان همپای قافله ۸ رعایت تمامی شرایط ذکر شده می‌باشد.

دریافت فرم رضایت نامه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha