دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
سردار سلامی

حوزه / فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید و این معما زمانی برای همه حل می‌شود و دشمن عبرت خواهد گرفت که با دم شیر بازی نکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در کنگره ملی دوهزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور در جمع مردمان این سرزمین باشکوه یک توفیق است، اظهار داشت: مردمان این دیار به سلحشوری، حماسه آفرینی، غیرت، جوانمردی، پشتکار و مجاهدت شهره هستند.

سردار سلامی گفت: مردمان این استان، برای ایران عزیز سرمایه‌ای فداکار و سرشار از اعتماد هستند.

وی با اشاره به حضور جمعیت وسیع در کنگره شهدای استان، ادامه داد: مردمان مؤمن، اینجا جمع شدند تا از ستاره‌های افتخاراتشان تجلیل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، شخصیت هر قوم را به درخشش مردان و زنان آن در شرایط سخت تاریخ آن دانست و اضافه کرد: شهدا کسانی هستند که هویت دینی ما، اعتبار بین المللی ما، منزلت جهانی ما، تاریخ ما و سرنوشت ما را به زیبایی ترسیم کردند.

سردار سلامی ابراز کرد: ما زندگی را از شهدا به ارث بردیم و راه استقلال، حریت و آزادی و سربلندی، اهتزاز و آرامش ما را افتتاح کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ یک حقیقت زنده است، گفت: عاشورا یک حقیقت جاری است و زمان آن را کهنه نمی‌کند و دفاع مقدس نیز زایده عاشورا بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: عظمت و بزرگی که به ارث برده‌ایم، محصول فداکاری و جانفشانی شهیدان است و تأثیر این فداکاری تا ابد جاری است.

سردار سلامی با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز را، تا ابد مدیون شهیدان هستیم، اضافه کرد: صبر، استواری، پایداری و نجابت خانواده شهیدان نیز همانند خورشید فروزان در جامعه می‌درخشد و معنا بخش روح فضیلت هستند.

وی با بیان اینکه همه وجودمان متعلق به شهدا است و اگر این عزیزان نبودند دشمن بی‌رحمانه می‌آمد و ذلت را بر ملت حاکم می‌کرد، اظهار کرد: شهدا اجازه ندادند پیکر ایران تجزیه شود و عظمت ایران برابر فشار استکبار تحقیر شود، شهدا رمز بزرگی ما هستند و باید به آنان افتخار کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران، ادامه داد: برای ملتی که به خداوند ایمان دارد، ترس مفهومی ندارد و شهیدان هوشمندانه و هنرمندانه عمل کردند.

وی با تأکید بر آشفتگی دشمن، یادآور شد: صدها هزار نفر در پایتخت رژیم اشغالی تظاهرات می‌کنند و امروز دیگر راه نجاتی برای رژیم غاصب نیست.

سردار سلامی تصریح کرد: دشمنان طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت و این معما زمانی برای همه حل می‌شود و دشمن عبرت خواهد گرفت که با دم شیر بازی نکند.

هویت فلسطین در قلب اروپا دیده می‌شود

وی با اشاره به منفوریت و انزوای دشمن در مقابل فلسطین، ابراز کرد: فلسطین در حال بزرگ شدن است و هویت آن در قلب اروپا نیز دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: کابوس عمل قطعی ایران، دشمن را شب و روز می‌لرزاند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات آنان را می‌بینیم.

فرمانده سپاه پاسداران، با بیان اینکه دشمن آمده تا همه چیز را از جوانان ما بگیرد، گفت: جوانان مملکت امتداد خط نورانی شهدا هستند و با درک فعالیت دشمن با آنها جنگیدند و حماسه‌ها آفریدند و دشمن را نا امید کردند.

دشمن عبرت می‌گیرد با دم شیر بازی نکند

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورد، ابراز کرد: جوانان ما به جنگ فرهنگی رفتند و مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافع امنیت شدند و با آگاهی آمدند و جهان را شگفت زده کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، ابراز کرد: اینجا سرزمین درخشش ولایتی است که کلام ولی فلسفه هدایت می‌آفریند و این سرزمین ایستاد و اجازه نداد کشور یک چهره محاصره شده به خود بگیرد و حیات اقتصادی کشور به زیبایی ادامه پیدا کرد، به بیان دیگر تحریم با ایستادگی شکسته شد و با مقاومت ضعیف شد.

دشمن عبرت می‌گیرد با دم شیر بازی نکند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به مقابله با تکفیر، یادآور شد: دشمن از بلاد اسلامی یکی پس از دیگری گریخت و در یک اتحاد عمیق اسلامی شهدا از عزت و شرف دفاع کردند.

در این مراسم سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نقش مردم کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس که در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۴ در جمع عوامل برگزاری کنگره شهدای استان عنوان شده بود، پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha