جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 880945
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ موج انتقام خواهی و تلافی از جنایت سران نابخرد آمریکا از همان ساعت اولیه که این ضایعه دردناک اتفاق افتاد، خروشید و بارور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، پرکشیدن سردار مقاومت گرچه سخت و طاقت فرسا بود و هست و گرچه دیدگان اماممان را تر کرد و چتری از حزن و اندوه را در سرتاسر ایران بلکه در سرتاسر جغرافیای مقاومت گسترانید؛ ولی نوید بخش تغییر و تحولات مثبتی در منطقه و جهان بود و آنچه سنگینی این غم و مصیبت را قابل تحمل می ساخت امید به انتقام سختی بود که مقام معظم رهبری وعده اش را داده بود

موج انتقام خواهی و تلافی از اقدام تروریستی سران نابخرد آمریکا از همان ساعت اولیه که این ضایعه دردناک اتفاق افتاد، خروشید و بارور شد.

مردم قدرشناس ایران اسلامی با ترند کردن انتقام سخت خواهان برخورد جدی با مسببان این حادثه تروریستی شدند تا اینکه در سحرگاه چهارشنبه قبل از آنکه مراسم   تدفین شهید سپهبد سلیمانی تمام شود در همان ساعتی ک این اقدام تروریستی صورت گرفته بود موشکهای سپاهیان سرافراز اسلام همچون ابابیل پایگاههای مهم و حیاتی امریکاییان را در خاک عراق  در برگرفتند و خسرات سنگین و عمده ای به آنان وارد کردند.

این اقدام دلیر مردان سپاهی تحقق وعده صادق خداوند است برای شروع انتقام سخت، این ضربه شصت سپاه پاسداران اقدامی بجا و قابل تحسین بوده و موجبات شادی و غرور هموطنان  گردیده است و انتظار این است که خواسته این مردم داغدار که خروج کامل نظامیان تروریست امریکا از منطقه است انتقام سخت ادامه داشته باشد.

دشمن بداند با این حماقت گور خود را کنده است و اینگونه اقدامات نه تنها راه سردار سلیمانی را سد نخواهد کرد بلکه قدرت و سرعت راه جبهه مقاومت بیشتر از پیش خواهد بود واین راه ادامه خواهد داشت تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال غاصبان آن.

حجت الاسلام جمال قدرتی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha