جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بی شک حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، بسیاری از تهدیدات علیه کشورمان را خنثی می کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، هر کس به ایران علاقه مند است و خواهان امنیت، آرامش و عزت کشور عزیزمان است باید در انتخابات شرکت کند چرا که حضور بالای مردم باعث خنثی شدن بسیاری از تهدیدات علیه کشورمان می شود.

وی با بیان این که حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی یکی از مولفه ها و شاخصه های مهم امنیت ملی ماست، افزود: از این منظر همه دلسوزان کشور فارغ از هر گونه سلیقه خاص سیاسی و اجتماعی باید بکوشند که زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین خاطرنشان کرد: دشمن می داند که حضور با بصیرت و استقامت ملت ما، از جمله عوامل کلیدی اقتدار انقلاب اسلامی است و لذا از این مساله به شدت هراسان است و می خواهد به هر طریقی که شده ارتباط و علاقه مردم به انقلاب و نظام اسلامی را کمرنگ کند.

وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام نیز مثل ما از سلاح و تجهیزات نظامی برخوردار هستند اما آن چیزی که دشمن نمی‌تواند معادل آن را تهیه کند، مردم با انگیزه و توانمند و به خصوص جوانان مؤمن و انقلابی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha