جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امامزاده

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به لغو برنامه های نوروزی امامزادگان، گفت: درب امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد تا اطلاع ثانوی بسته شد.

محمدحسین کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به بسته بودن درب های امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و براساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا درب های امامزادگان و بقاع متبرکه در جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد به لغو برنامه های نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته برنامه های مختلفی مانند طرح آرامش بهاری و برنامه های تحویل سال جدید در امامزادگان شهرستان برگزار می شد ولی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم بر این گرفته شد تا به منظور حفظ سلامت زائران و جلوگیری از گسترش این بیماری، کلیه برنامه ها لغو شود.

وی در پایان اضافه کرد: ان شاءالله با یاری خدای متعال و همکاری مردم، این بیماری را شکست خواهیم داد و طبق سنوات گذشته از سال بعد برنامه هایی را از سر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha