جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس هاشمی از مدیران عرصه بین الملل را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس هاشمی را تسلیت گفت که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
دریافت خبر درگذشت دوست عزیز و روحانی فرهیخته و مدیر بین المللی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید عباس هاشمی طاب ثراه مایه اندوه و غمبار بود، آن فاضل گرانقدر سال های درازی در خدمت به طلاب و فضلای حوزه و در عرصه بین الملل کوشا و کامیاب و از خود آثار ارزنده ای در ایران و کشورهای دیگر و نام نیک جهاد علمی و اخلاص و فداکاری به جای نهاد و در سال های اخیر رنج و محنت زیادی به جان خرید و صبورانه تحمل کرد و سرانجام در ایام سوگواری سرور آزادگان و سالار شهیدان ع و سید ساجدان و زینت عابدان (ع)به لقای الهی و ملاقات اجداد طاهرینش شتافت.
این سوگ ناگوار را به همه دوستان المصطفایی و علاقه‌مندان و دوستداران و بازماندگان محترم ایشان بویژه همسر گرامی و فرزندان ارجمند وی تسلیت عرض نموده، روح و رضوان الهی را برای آن فقید سعید و شکیبایی و آرامش و پاداش نیکوی الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند غفار و مهربان خواستارم.
عاش سعیدا و مات سعیدا.
علی رضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه
۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰
۱۲ محرم الحرام ۱۴۴۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ‌عدم انتشار IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    مردونه منم فوت کردم یه پیام تسلیت بده! این پیاما از تویئتهای ترامپ هم بیشتر شده
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      این نوشته حاکی از مرگ نویسنده است تسلیت او هم به توبه حاصل می شود
  • طلبه IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    این شخصی که بدون تامل و فکر از پیام تسلیت مدیر حوزه انتقاد کرده و با لحنی تمسخرآمیز و به دور از ادب و نزاکت گفته «من هم مردم تسلیت بگو» یا با شیاطین مقایسه کرده، از خودش سؤال نکرده آیا پیام تسلیت برای فوت یک عالم یا طلبه فعال چقدر میتونه تسلای خاطر بازماندگان و آشنایان و جامعه حوزوی باشه؟! هم او باید از سخنان رکیکش خجالت بکشد هم کسی که در خبرگزاری حوزه پخش کرده.. این رفتارها زشته؛ اندکی فکر کنید. لطفا هم پیام منو حذف کنید هم پیام اون؛ اگر هم نخواستید هر دو باشند.
    • من هم یک طلبه هستم IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      سلام. از پاسخ شما بهره‌مند شدم. خیلی خوب و منطقی پاسخ دادید. و به نظرم خوبه که خبرگزاری کامنتها رو منتشر میکنه. از طرفی بیانگر آزادی بیانه و از طرفی اگر اون نقد منتشر نمیشد، پاسخ به این خوبی از شما هم نمیومد. در حالی که ممکن بود این شبهه در ذهن برخی دیگر از افراد هم باشه.