جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ دیدار نوروزی مسئولان و نخبگان با نماینده  مقام معظم رهبری در کاشان

حوزه/ مسئولان کاشان، با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرپرست فرمانداری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر حوزه علمیه و جمعی از روحانیون و مسئولان کاشان در سومین روز از سال جدید، در حسینیه علی اکبر(ع) این شهر با نماینده ولی فقیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، در این دیدار با تبریک سال جدید با بیان اینکه بهار، روشن ترین جلوه طراوت، شکوفایی و نو شده است، گفت: سال که نو می شود، طبیعت چهره جدیدی به خود می گیرد و همه چیز متحول می شود، پس ما هم باید در درون خود تحول ایجاد کنیم.

وی، با بیان اینکه اسلام عزیز به شایستگی نوروز را پذیرفت، ادامه داد: نوروز سال جاری به دلیل شروع قرن جدید، تقارن با شادمانی ایام ولادت حضرت ولی عصر (عج) و آمیختگی با معنویت ماه شعبان شرایط خاص خودش را دارد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، به تفاوت های پیام سال جدید مقام معظم رهبری با سال های قبل اشاره کرد و گفت: معظم له به پیام های سال های قبل خود امیدوار بود و جامعه مخاطب خودش را هم مشخص می کرد، ولی در پیام سال جدید به خاطر ظرفیت های بسیار بالا، نسبت به قوای سه گانه در تحول بنیادین خیلی امیدوارانه تر بود.

وی تاکید کرد: مسئولان کاشان در سال جدید تمام عزم خود را برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین » به کار گیرند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به نبود فرصت شغلی فارغ التحصیلان دانشگاهی در کاشان، اظهار کرد: مسئولان اجرایی در لبیک به پیام نوروزی رهبری با همکاری نماینده ویژه رئیس مجلس در منطقه و شهردار کاشان با تشکیل اتاق فکر زمینه ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم نمایند.

امام جمعه کاشان در پایان با تاکید بر عملیاتی شدن شعار سال توسط دولت سیزدهم، گفت : همانطور که رئیس جمهور در عمل و شعار خودش را سرباز ولایت می داند، امیدواریم در سال جدید شاهد تحولات چشمگیری در کشور باشیم.

در ابتدای این دیدار، آقایان جواد نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و شریف زارعی سرپرست فرمانداری کاشان با تبریک سال جدید و ارائه گزارشی از فعالیت ها، بر تحقق شعار سال توسط دستگاه های اجرایی این شهرستان تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha