یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1030012
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
آیت الله علماء در دیدار با مسئولین جهاد کشاورزی استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید اقشار مختلف ملاحظه هم را داشته باشند؛ گاهی اختلاف قیمت بین فروشندگان وجود دارد و باید بازاری ها ملاحظه مردم عزیز را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار با مسئولین جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با انتقاد از قیمت اجناس، گفت: خدمتگزاری به مردم خدمت به خداوند متعال است؛ براساس فرموده قرآن کریم، همه چیز بستگی به تلاش ما دارد، به همان میزان که تلاش می کنیم، پیشرفت و توسعه نصیبمان می شود.

وی با بیان این که بخشی از این گرانی ها ربطی به دولت ندارد، گفت: باید اقشار مختلف ملاحظه هم را داشته باشند؛ گاهی اختلاف قیمت بین فروشندگان وجود دارد و باید بازاری ها ملاحظه مردم عزیز را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت شناسایی و حمایت از استعدادهای کشاورزی، افزود: با حمایت از بخش کشاورزی هم اشتغالزایی ایجاد می شود و هم درآمد سرانه استان بالا می رود.

آیت الله علما با انتقاد از عدم هماهنگی بین تولید محصول و بازار فروش، اظهار کرد: چرا بین بازار فروش و تولیدات استان هماهنگی نیست؛ گاهی محصولی کاشت، داشت و برداشت می کنیم که هیچ سودی برای استان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته بسیاری از محصولات کشاورزی از کرمانشاه عراق صادر می شد، لذا باید ترتیبی اتخاذ شود که این کار رونق دوباره ای بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با انتقاد از برخی اسراف کاری ها، تصریح کرد: باید مردم را نه به عنوان مصرف کننده صرف، بلکه مدیریت کننده تربیت کنیم تا اسراف نکنندو با عدم اسراف می شود، به محرومان رسیدگی بهتری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha