دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

حوزه/ تفاهمنامه همکاری با حوزه علمیه و وزارت بهداشت امضا شد و دانشگاه علوم پزشکی در این راستا شورای راهبردی دین و سلامت تشکیل خواهد داد که بحث سلامت معنوی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر مصری رئیس علوم پزشکی استان قم در نشست شورای سیاست گذاری مهدویت استان قم که در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد، ضمن بیان فعالیت های علوم پزشکی ابراز داشت: تفاهمنامه همکاری با حوزه علمیه و وزارت بهداشت امضا شد و دانشگاه علوم پزشکی در این راستا شورای راهبردی دین و سلامت تشکیل خواهد داد که بحث سلامت معنوی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی خواهد بود که به دنبال آن هستیم.

وی در ادامه ابراز داشت:از مهم‌ترین مسائل مورد توجه در نظام تعلیم و تربیت اسلامی، رشد شخصیتی متعادل و سلامت معنوی است که محور اصلی سبک زندگی اسلامی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، گفت: شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی ایمان و عمل صالح است که برای رسیدن به حیات طیبه یا کامل‌ترین سبک زندگی اسلامی نیازمند هردوی آنها هستیم و از آنجا که انسان دارای دو جنبه است، از یک سو جهت جسمی و از سویی جهت روحی دارد پس باید هر دو لحاظ شود و هر دو طرف با هم تأمین شود.

دکتر مصری در پایان خاطر نشان ساخت:در بحث درمان و اداره قانون جوانی جمعیت بسیج پزشکی فرهنگ مقابله با سقط های جنینی است که در این طرح با شناسایی افراد و خانواده های که در صدد انجام این امر هستند با آگاهی بخشی در این زمینه گاهی مربوط به مشکلات مالی و اقتصادی می باشد که با همکاری بنیاد برکت این زمینه ها تا حدودی مرتفع و مانع سقط جنین خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha