جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر:گردهمایی مبلغین طرح هجرت کاشان

حوزه / گردهمایی ماهانه مبلغان طرح هجرت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، ظهر شنبه یکم مرداد در گردهمایی ماهانه ۲۷۰ نفر از ائمه جماعات مساجد و روحانیون طرح هجرت کاشان و آران و بیدگل، در مسجد قائمیه جمال آباد کاشان، مبلغان را به اخلاق، تحصیل علم و تبیین مسائل دینی توصیه کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم اولویت قرار دادن بیان احکام دینی تاکید کرد و ادامه داد: بعضی از بزرگان مانند شیخ غلامرضا یزدی سفر مشهدالرضای خود را برای یاد دادن احکام وضو و نماز به مردم به تأخیر انداخت و وقتی دلیل این تاخیر از ایشان سؤال شد، فرمود امام رضا(ع) زائر زیاد دارد، ولی نیاز به نوکر دارد.

وی بر لزوم برنامه ریزی مبلغین طرح هجرت به منظور بازدهی بیشتر در شهرها و روستاها تاکید کرد و خطاب به آنان گفت: با برنامه ریزی و حداکثر استفاده از دوران هجرت مسائل دینی را برای مردم تبیین کنید.

امام جمعه کاشان با اشاره به این که براساس آیات قرآن انسان با رفتن به مسجد زینت می گیرد، تصریح کرد: بر اساس توصیه علما و بزرگان دینی کسی که به مسجد می رود با بهره مندی از آیات معاد تا زینت نگرفته از مسجد نرود.

وی تصریح کرد: ائمه جماعات مساجد با بیان آیات و روایات و استفاده از کتاب هایی مانند «سه دقیقه در قیامت» معاد مردم را تقویت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha