یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آئین تجلیل و رونمایی از ۳۱ جلد کتاب تألیف شده توسط بانوان طلبه خوزستان

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه کتاب متناسب با نیاز روز جامعه تألیف شود، گفت: ابتدا تشخیص دهید جامعه به چه موضوعاتی نیاز دارد، در آن جهت تحقیق کنید و بعد شروع به تألیف کتاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری سه شنبه در آیین تجلیل و رونمایی از ۳۱ جلد کتاب تألیف شده توسط بانوان طلبه خوزستان با تاکید بر اینکه باید بانوان مؤلف با پشتکار فراوان مسیر تالیف کتاب را ادامه دهند، بیان کرد: خوزستان همیشه مؤلفین برجسته و متفکری در تمامی عرصه های کتاب نویسی، داشته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینکه امروز می بینیم این تعداد کتاب‌های فاخر فقط به دست بانوان خوزستانی تألیف شده، مایه افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه کتاب باید متناسب با نیاز روز جامعه تألیف شود گفت: ابتدا تشخیص دهید جامعه به چه موضوعاتی نیاز دارد، در آن جهت تحقیق کنید و بعد شروع به تالیف کتاب کنید. کتابی که با این شرایط تألیف شود، نیازی به تبلیغ نخواهد داشت و خودش راه خودش را باز می‌کند و ماندگار می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از همه دستگاه‌ها خواست که اطلاعات دقیق خود را در اختیار مؤلفین قرار دهند تا بتوانند با آگاهی کامل به تألیف کتاب بپردازند.

همایش تجلیل از فعالان و خادمان کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و اساتید حوزه علمیه خواهران، بانوان مؤلف برتر استان خوزستان و ناشرین برتر استان خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha