یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در وقایع اخیر برخی خواص روحیه خود را باختند در حالی که انسان انقلابی و مومن در چنین شرایطی همیشه با قدرت عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار داشت: در وقایع اخیر برخی از افراد و خواص روحیه خود را باختند در حالی که انسان انقلابی و مؤمن در چنین شرایطی همیشه با قدرت عمل می کند و هرگز تسلیم نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز که ما در آرامش و امنیت به سر می بریم نتیجه شجاعت و مردانگی رزمندگان اسلام و شهداست، کسانی که جان خود را فدا کردند که آسایش را به این ملت هدیه دهند و کارهای ما در مقابل عمل این عزیزان هرگز دیده نمی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: ایران از هر جهت کشوری قدرتمند است و دشمن نیز به خوبی به این مهم واقف است، بنابراین امروز شایسته است که در مقابل دشمنان این آب وخاک با تمام قدرت قرار بگیریم و برای توسعه و پیشرفت ایران گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حضرت علی علیه السلام می فرماید که انسان برای ایفای حق باید تلاش کند ما نیز امروز باید در کسب حق تلاش کنیم و اجازه ندهیم که حقوقمان پایمال شود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در سخنانی عنوان کرد: حضور خودجوش ملت ایران در همه صحنه ها باعث شده است که امروز دشمن به ناتوانی خود در برابر این ملت اعتراف کند.

حجت الاسلام سادات اظهار کرد: ان شاء الله در دهه فجر امسال برنامه های متنوع بسیاری داریم که بخشی از این برنامه ها حول محور وحدت برادران اهل سنت و تشیع می چرخد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha