دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
د

حوزه / حجت الاسلام سالاری گفت: این مهریه‌های سنگین اندازه سال تولد باعث محبت و علاقه نمی‌شود، بلکه باعث از هم گسسته شدن زندگیشان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: مهریه‌ها و شیر بهاهای امروزی خون بها هستند، به اسم دین و اسلام داریم آینده و زندگی دخترانمان را نابود می‌کنم.

وی افزود: این مهریه‌های سنگین اندازه سال تولد باعث محبت و علاقه نمی‌شود، بلکه باعث از هم گسسته شدن زندگیشان می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری، ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع)، افزود: امام جواد(ع) بی‌منبر و رسانه با نسخه تقوای الهی و قرار دادن خداوند به عنوان پناهگاه محکم، توانست رسانه قوی دشمنانش را شکست بدهد.

وی خاطرنشان کرد: همیشه بی‌بصیرت‌ها یک قدم عقب هستند، حضرت آقا می‌فرماید دلم برای رئیسی سوخت که بعد از شهادتش او را شناختن و از اقدامات آن گفتند.

امام جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد: امام جواد(ع) مکرر با زبان دلی مناجات می‌کردند، باید با خدای خود حرف بزنیم، همچنین امام جواد(ع) اهل بخشش و معروف به باب المراد بودند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: در انتخابات لجن پراکنی نکنیم و در مناظره بجای رسوا کردن یک دیگر در رابطه با عملکرد و کارهای که انجام دادید و می‌خواهند انجام بدهند صحبت کنند که مردم بفهمند.

وی تصریح کرد: یکی از برکات شهادت شهید جمهور این بود که همانند عطری که شیشه‌اش می‌شکند و بوی آن را استشمام می‌کنیم، بعد از شهادت نیز از اثرات و خدمات شهید رئیسی می‌گویم و متوجه می‌شویم.

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: از دادستان کل و رئیس قوه قضائیه درخواست داریم با کسانی که در فضای مجازی لجن پراکنی و فحاشی و تخریب می‌کنند به صورت قاطع برخورد کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha