چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه رودان

حجت الاسلام والمسلمین بارانی گفت:جمهوری اسلامی امروز عَلَم اسلام ناب را در دنیا بلند کرده و به تعبیر سردار دلها قرارگاه حسین ابن علی در دنیاست لذا باید دقت کنیم که در دنیای امروز درجه مقبولیت یک نظام سیاسی یا میزان مشارکت مردم مورد سنجش قرار می‌گیرد و باید با حضور خود از خون شهدا و این نظام ولایی دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان رودان به امامت حجت‌الاسلام بارانی برگزار شد.

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان در اجتماع باشکوه نمازگزاران جمعه در مسجد میرکمال الدین انتخابات را مهمترین مساله روز کشور ارزیابی و گفت: در مساله انتخابات مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهم است به گونه ای که برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم از جلوه های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است .

وی با اشاره به برکات مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: مشارکت بالای مردم تولید کننده قدرت ملی و دافع تهدیدات است و آن هم در دنیایی که به ملت ضعیف هیچ ترحمی نمیشود و بی اثری سازمان های بین المللی بارها در جنایات رژیم صهیونیستی و گروهک هایی همچون داعش مشاهده شده است.

حجت الاسلام بارانی حضور بالای مردم در انتخابات را مهر تاییدی بر مقبولیت نظام اسلامی دانسته و تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز عَلَم اسلام ناب را در دنیا بلند کرده و به تعبیر سردار دلها قرارگاه حسین ابن علی در دنیاست لذا باید دقت کنیم که در دنیای امروز درجه مقبولیت یک نظام سیاسی یا میزان مشارکت مردم مورد سنجش قرار می‌گیرد و باید با حضور خود از خون شهدا و این نظام ولایی دفاع کنیم.

وی ثبات سیاسی کشور؛ افزایش همبستگی و وحدت ملی و افزایش بازدارندگی نرم و دفع تهدیدات را از دیگر برکات مشارکت حداکثری برشمرده و تاکید کرد: انتخابات میدان مهمی است که هم خود باید در خط مقدم آن حضور داشته باشیم و هم مردم را توصیه به انجام این عمل صالح نماییم.

رییس شورای فرهنگ عمومی رودان با تبریک عید سعید قربان و توصیه به قدرشناسی از فرصت عرفه خاطرنشان کرد: روز عرفه ؛ روز بازگشت به فطرت انسانی و توبه به درگاه خدای متعال است لذا باید با انس و خلوت با پروردگار و اعتراف به قصور و تقصیرها و گناهان ؛ جان خود را در چشمه زلال عرفه شستشو داده و آماده سیر الی الله نماییم .

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان همچنین ضمن تبریک روز جهاد کشاورزی از تلاش ها و زحمات مجموعه جهاد کشاورزی تشکر و قدردانی نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha