جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
تبریز

حوزه/ سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: ۷۳۷ شعبه‌ سیار در سراسر استان وجود دارد که شعبات اخذ رای در ۴ هزار و ۵۰۰ نقطه‌ استان در حال رای گیری هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، تراب محمدی روز جمعه با حضور در مسجد انگجی تبریز اظهار کرد: ۳۱۶۶ شعبه‌ی اخذ رای در استان آذربایجان شرقی آماده رای گیری از هم استانی‌های عزیز هستند.

وی ادامه داد: ۷۳۷ شعبه‌ سیار در سراسر استان وجود دارد که شعبات اخذ رای در ۴ هزار و ۵۰۰ نقطه‌ استان در حال رای گیری هستند.

محمدی تاکید کرد: تمام اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد. لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود. همچنین اگر در طول زمان رأی گیری آثار تبلیغاتی از رأی دهندگان در شعبه باقی بماند، مسئولان شعب، آن‌ها را نیز امحاء می‌نمایند.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی بیان کرد: افراد کم سواد یا بی سواد حتما کنار خود همراه داشته باشند، زیرا هیچ فردی در شعبات اخذ رای حق ندارد تا برای فردی رای نوشته و آن را در صندوق بیندازد مگر اینکه مورد اعتماد فرد باشد.

محمدی عنوان کرد: نام هیچ کاندیدایی در شعبات اخذ رای نباید برده شود، این امر جرم بوده و با آن برخورد خواهد شد.

وی گفت: از همه مردم در استان آذربایجان شرقی دعوت می کنیم در آغازین ساعات انتخابات در شعب اخذ رأی حاضر شوند و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha