جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: با حضور مدیریت جدید حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، شاهد تحرک و نشاط در مدارس علمیه استان هستیم که امیدواریم بتوانیم تحول و پویایی مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدتقی آل هاشم، عصر دوشنبه در مراسم عمامه گذاری طلاب استان آذربایجان شرقی که با حضور آیت الله حسینی بوشهری در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدنی(ره) تصریح کرد: شهید مدنی اسوه تقوا، ساده زیست و مردم دار، عالمی عارف و عامل بود که هنوز هم مردم، حرکات و سکنات ایشان را فراموش نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: آیت الله مدنی(ره) از منزل تا محل اقامه نماز را پیاده طی می کردند و مردم نیز پشت سر ایشان به راه می افتادند و این نشان از علاقه وافر مردم به ایشان بود.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین روحانیت، خاطرنشان کرد: طلابی که از امروز معمم می شوند، رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش دارند، آن ها باید مقررات و شئونات لباس روحانیت را بیشتر رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسملین آل هاشم همچنین در ادامه با تقدیر از زحمات آیت الله حسینی بوشهری در دوران مدیریت حوزه های علمیه، ابراز داشت: تحول در حوزه های علمیه نتیجه تلاش های دوران مدیریت آیت الله حسینی بوشهری است که امروز نیز همان مسیر با حضور آیت الله اعرافی و با شتاب بیشتری ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه رسیدگی به حوزه های علمیه در اولویت است، عنوان کرد: با حضور مدیریت جدید حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، شاهد تحرک و نشاط در مدارس علمیه استان هستیم که امیدواریم بتوانیم تحول و پویایی مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه را محقق کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha