جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: طلاب، روحانیون و حوزویان باید ابعاد فتنه های دشمنان که هر روز به رنگ و لعابی است را برای جامعه تبیین نمایند و سره را از ناسره را برای مردم مشخص نمایند.

 حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان صبح امروز در حاشیه راهپیمایی مردم سنندج در گفت وگو باخبرنگار حوزه در سنندج اظهار داشت: ملت ایران در تمامی برهه های خاص تاریخی و ملی، غیرت اسلامی و ایرانی خود را به نمایش گذاشته اند و همین عامل باعث رعب و وحشت دشمنان از این ملت شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: جمعیت حاضر در راهپیمایی امروز شهر سنندج آمده اند که به اغتشاشگران بگویند که آنان هیچ گاه نمی توانند حتی با حمایت همه جانبه دشمنان، کوچکترین ضربه ای به این نظام الهی برسانند.

وی ادامه داد: اعتراض و گله مندی از وضعیت اقتصادی و انتقاد از کم کاری برخی از مسئولان در جامعه اسلامی هما نگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند؛ امری طبیعی و واجب است، ولی مردم نباید اجازه دهند برخی از مغرضان و بدخواهان این نظام، در پوشش مردم و مطالبات آنان، اقدام به هنجارشکنی و تخریب اموال عمومی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان افزود: اغتشاشگران به خیال واهی خود می توانند با تخریب اموال عمومی و بیت المال نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشند، ولی این گونه نشد و آن طیفی در این بین منزوی شد کسانی بودند که در مسیر نیات پلید استکبار حرکت می کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: طلاب، روحانیون و حوزویان باید ابعاد فتنه های دشمنان که هر روز به رنگ و لعابی است را برای جامعه تبیین نمایند و سره را از ناسره را برای مردم مشخص نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha