جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
همایش بصیرتی فرهنگی ویژه همسران کارکنان تیپ  امام جعفر صادق(ع

حوزه/ همایش بصیرتی فرهنگی ویژه همسران کارکنان تیپ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، فاطمه حاجی احمدی،کارشناس مباحث خانواده در این مراسم به اهمیت نقش زن در کانون خانواده اشاره کرد و اظهار داشت:آراستگی، احترام متقابل،تعریف و تمجید و درک متقابل از مهمترین اصولی است که رعایت آنها نقش بسزایی در گرم بودن فضای خانواده و تعالی زوجین و فرزندان خواهد داشت.

این استاد دانشگاه در ادامه ، مقایسه را یکی از عوامل بر هم خوردن آرامش فضای خانواده دانست و افزود: متاسفانه برخی خانم ها با مقایسه کردن زندگی و همسر و فرزندان خود با دیگران موجب رنجش خاطر و تلخ کامی اعضای خانواده خود میشوند در حالیکه از باطن و مشکلات زندگی دیگران بی خبرند و با توجه به ظاهر زندگی آنها قضاوت نادرست و مقایسه نابجایی انجام می دهند.

وی در پایان گفتگوی صمیمانه را راه حل بسیاری از مشکلات خانوادگی دانست و افزود :نباید مشکلات را بزرگنمایی کنیم چرا اختلاف سلیقه و اختلاف عقیده در زندگی وجود دارد و با مدیریت صحیح و احترام متقابل تمامی مشکلات قابل حل و فصل هستند.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رفیعی؛مسئول فرهنگی و تبلیغات تیپ83 امام جعفر صادق علیه السلام ارتقای بصیرت دینی و انقلابی ،آشنایی با سبک زندگی اسلامی و مهارتهای همسرداری و مصونیت بخشی خانواده کارکنان در برابر تهاجم فرهنگی را از اولویت های برنامه های فرهنگی خانواده این یگان دانست و این برنامه را در راستای تحقق این مهم دانست.

خاطرنشان می شود: برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع خانواده و برنامه طنز نمایشی از دیگر برنامه های این همایش خانوادگی بود که مورد استقبال زیاد شرکت کنندگان واقع گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha