جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست سیاسی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان با دکتر محسن رضایی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که دین و مردم چطور در سیاست ها قوی می شود، گفت: دین و مردم زمانی که روحانیت در صحنه باشد یکی خواهند شد، اگر روحانیت در میدان نباشد، دین و مردم وارد سیاست نمی شوند و یا حتی تقویت نمی شوند، امروز بسیاری در تلاش هستند تا روحانیت را تضعیف کنند، مدافع اصلی مردم در سیاست روحانیت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محسن رضایی، شامگاه سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز و اعضای شورای وحدت استان فارس که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از دین و مردم آغاز شده است، اظهار کرد: اگر انقلاب از دین و مردم جدا شود قطعا شکست خواهد کرد.

وی در ادامه با تصریح اینکه در جمهوری اسلامی دین و مردم وارد سیاست شده اند، اضافه کرد: جدایی و فاصله گرفتن از دین خدا شکست و سقوط را در پی خواهد داشت، اگر دولت مردانی وارد شوند که اعتقادی به معارف و اعتقاد اسلامی نداشته باشند آسیب خواهیم دید، از طرفی اگر دولت مردان از مردم نیز جدا شوند دچار مشکل خواهیم شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اگر خدایی نکرده در اطراف شیراز از محبان اهل بیت(ع) دچار آسیب شود و مطلع نباشیم، و یا به جای حل مشکلات از خودمان دفاع کنیم قطعا سقوط خواهیم کرد گرفتار جهنم خواهیم شد، جدایی از مردم ما را به سقوط می کشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم به دلیل اینکه آسیبی به جمهوری اسلامی نرسد و دشمنان سو استفاده نکنند با وجود مشکلات صحبتی نمی کنند.

رضایی با طرح این سوال که دین و مردم چطور در سیاست ها قوی می شود، بیان کرد: دین و مردم زمانی که روحانیت در صحنه باشد یکی خواهند شد، اگر روحانیت در میدان نباشد، دین و مردم وارد سیاست نمی شوند و یا حتی تقویت نمی شوند، امروز بسیاری در تلاش هستند تا روحانیت را تضعیف کنند، مدافع اصلی مردم در سیاست روحانیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    مطمئنی آقا محسن فعلا که برخی روحانیون به فکر منافع خودشون هستند وچهره دین رو دارند به طور کلی خراب می کنند یه نگاهی به شیخ ... بکن