یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: انتخابات در ایران اسلامی نماد بارز مردم سالاری دینی است و این برای نظام اسلامی یک افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی عصر امروز در نشستی با جمعی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان کردستان، گفت: انتخابات در ایران اسلامی نماد بارز مردم سالاری دینی است و این برای نظام اسلامی یک افتخار است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: دشمنان به انتخابات ایران توجه دارند و لحظه لحظه آن را رصد می کنند و به دنبال یافتن راه نفوذی برای تاثیرگذاری منفی بر این همه پرسی هستند، لذا باید این راه های نفوذ دشمن را شناسایی و مسدود کنیم.

وی ادامه داد: نگاه شما که مسئولیت انتخابات را به عهده دارید باید بسیار تیزبینانه باشد، نباید اجازه دهید که برخی از سیاه نمایی ها و دسیسه ها برای انتخابات خردادماه حاشیه سازی کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برخی از فعالان فضای مجازی با استفاده از اهرم رسانه چه در خارج و چه در داخل کشور همواره تنش هایی را برای انتخابات ایجاد می کنند که هدف آنها جز آسیب رساندن به این همه پرسی ملی در کشور نیست.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: برگزاری انتخابات پرشور و مردمی یک امتیاز و سکوی پرش برای ایران و انقلاب محسوب می شود و در مقابل برای دشمنان شکست سیاسی و  محسوب می گردد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد:  عملکردهای ضعیف دولتمردان باعث شده است که مردم در بحث انتخابات دلسرد شوند، بنابراین شایسته است که با شفاف سازی، اعتماد افکار عمومی را ترمیم کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha