جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: تداوم سیاست ترور و تحریم توسط جبهه استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، نشانه استیصال و ناتوانی استکبار جهانی از مقابله با ملت و جلوگیری از پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در دیدار جمعی از مردم و مسئولان شهرستان گرمه که به مناسبت هفتم تیرماه، سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب ازجمله آیت استعداد حجت‌الاسلام قاسم صادقی، اهل شهرستان گرمه که همراه شهید بهشتی در حادثه هفتم تیر به شهادت رسید، با اشاره به سبقه و صبغه انقلابی و دینی شهرستان گرمه، اظهار کرد: اهالی گرمه از ویژگی‌هایی چون تدین، تقوا، انقلابی گری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار بوده و رعایت ویژه حجاب و عفاف توسط بانوان این شهرستان زبانزد است.

وی در ادامه به تبیین شخصیت شهید صادقی پرداخت و افزود: ایشان در خانواده‌ای باتقوا پرورش یافت و حفظ پاکی فطرت و دوری از گناه از خصائل برجسته این شهید بزرگوار در طول دوران حیات بابرکت او بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری درباره شهید صادقی، تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند این شهید آیت استعداد بود، این مطلب را از روی تحقیق و بررسی و بعد از شناختی که پس از سال‌ها هم‌نشینی در دوران تحصیل به‌دست‌آمده بود، در مورد این شهید بزرگوار مطرح کردند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه طولانی اِعمال سیاست ترور و تحریم توسط جبهه استکبار علیه ملت و نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: در ترور، دشمن همه جوانب را بررسی و به‌صورت هدفمند سوژه‌های مناسب را انتخاب می‌کند و طبیعی است که در این انتخاب مؤثرترین و نافذترین افراد همچون مقام معظم رهبری، شهید بهشتی و... را انتخاب می‌کند.

وی افزود: دشمن می‌داند آینده نظام به چه کسانی بستگی دارد و لذا هدفمند و با برنامه‌ریزی ترور این شخصیت‌ها را در دستور کار قرار می‌دهد؛ برنامه‌ای که آن را به‌صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داد و اکنون هم اگر بتواند آن را پیگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به همراهی و همگامی برخی کشورهای اروپایی و غیراروپایی با جبهه استکبار علیه ایران اسلامی، گفت: ما ۴۲ سال است که از نظام استکباری زخم می‌خوریم و در بیش از چهار دهه گذشته سالی نبوده است که جبهه استکبار توطئه و نقشه‌ای را علیه ما پیاده نکرده باشد، اما به فضل الهی و با هدایت و رهبری ولایت‌فقیه و حضور مردمی همچنان که تاکنون در توطئه‌های خود شکست‌ خورده است، از این پس نیز تمام نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha