جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آیت الله اعرافی پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
 درگذشت عالم مجاهد و پارسا حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمود موسوی نژاد(طاب ثراه)، مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت و از شاگردان امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی میلانی را به حوزه های علمیه استان فارس بویژه مردم شریف مرودشت،بیت مکرم شان و شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.


  سوابق درخشان این عالم ربانی در تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی موفق برای همگان خصوصاً طلاب جوان است.


  آن فقید سعید توانستند حدود پنج دهه خدمات ارزنده ای مانند تأسیس مدرسه علمیه، مسجد و حسینیه و تربیت طلاب و فضلا و تبلیغ معارف اهل بیت(ع) و تدریس سطوح عالی حوزه انجام دهند که جزو باقیات الصالحات و برکات این عالم مهاجر است.
  از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بیت و بازماندگان محترم، شاگردان و ارادتمندان شان صبر و شکیبایی مسألت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیرحوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha