چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مرحوم استاد علاقه بند

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ارتحال استاد پیشکسوت حوزه های علمیه خواهران و برادران یزد را تسلیت گفت و در پیامی گوشه ای از خصوصیات اخلاقی آن عالم وارسته از جمله اخلاق حسنه، تواضع  و فروتنی، سلوک معنوی و عرفانی، ولایت مداری و مردم داری را برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی در پیام تسلیتی، رحلت عالم ربانی دارالعباده، آیت الله سید محمد علی علاقه بند را تسلیت گفت.متن پیام به این شرح است:

 «بسم الله الرحمن الرحیم» 
«انا لله و انا الیه راجعون» 

ارتحال عالم وارسته و استاد برجسته حوزه های علمیه خواهران و برادران یزد حضرت آیت الله سید علی محمد علاقه بند (ره) موجب اندوه فراوان شد.

شناخت و ارادت حقیر از این عالم پرهیزگاربه سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برمی گردد که حجره ای در بازار برای برآوردن حوائج مردم داشت و در سنگر محراب و منبر،حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، به تعلیم و تربیت انسان های مستعد می پرداخت. 
مرحوم آیت الله علاقه بند عالم عاملی بود که با اخلاق حسنه، تواضع  و فروتنی، سلوک معنوی و عرفانی، ولایت مداری و مردم داری و اخلاصی که داشت محبوب دل ها و در استخاره دقیق و کم نظیر بود. 

فقدان آن فقید سعید را به بیت مکرم، مردم دارالعباده، حوزه های علمیه، شاگردان و علاقه مندان و بستگان ایشان تسلیت و تعزیت می گویم و از خداوند منّان غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات و حشر با اجداد طاهرینش را مسئلت می نمایم. 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha