چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حمزه معلی

حوزه/ مسئول دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر گفت: تشکیل هیئت ملی کمک می کند که تولیدکنندگان هیئتی کارهای خود را ارتقا دهند. ما به دنبال این هستیم که برنامه هیئت ملی را در سایر صنوف هم گسترش دهیم تا تمامی هیئتی ها بتوانند کنار هم یک زنجیره اقتصادی بزرگ در سطح ملی ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حمزه معلی در پانزدهمین همایش هیئت های محوری و برگزیده کشور که در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه دائمی تولیدکنندگان هیات می تواند به دیده شدن کارهای این تولیدکنندگان کمک کند.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه از طرف دیگر می تواند باعث شود که تولیدکنندگان هیاتی با شبکه های وسیع موجود در کشور متصل شوند.

مسئول دفتر اقتصادی جامعه ایمانی مشعر خاطرنشان کرد: بعد از تجمیع محصولات تولیدکنندگان هیئتی، ما یک بازاری تشکیل خواهیم تا در بستر مجازی این تولیدات در اختیار مشتری قرار گیرد؛ همچنین بخشی از این سود اگر به هیئت برسد، می توان برای مشتری های هیئتی انگیزه ایجاد کرد تا با خرید کالا، همزمان به هیات کمک کنند.

حجت الاسلام معلی تاکید کرد: هیاتی ها باید تولیدات دوستان خود در هیأت را به دیگران معرفی کنند تا از این طریق به دوست و هم کیش خود خیر برسانند.

وی ادامه داد: ما یک مجمع اقتصادی را ایجاد کرده ایم که ذیل آن مجامع تخصصی شکل گرفته است و سه هیات ملی مهم از این قرار است: در حوزه نساجی با قریب به ۳۰ فعال در این بخش کار آغاز شده و برای این عرصه یک فعال موفق در این بخش به عنوان مدیر انتخاب شده است. در عرصه قالیبافی هم هیات ملی شکل گرفته است؛ عرصه سوم که هیئت ملی برای آن شکل گرفته است، عرصه بازیافت است که با وجود اینکه خام فروشی است، می تواند سود سرشاری داشته باشد.

مسئول دفتر اقتصادی جامعه ایمانی مشعر ابراز کرد: تشکیل هیئت ملی کمک می کند که تولیدکنندگان هیاتی کارهای خود را ارتقا دهند. ما به دنبال این هستیم که برنامه هیئت ملی را در سایر صنوف هم گسترش دهیم تا تمامی هیاتی ها بتوانند کنار هم یک زنجیره اقتصادی بزرگ در سطح ملی ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلی عنوان کرد: در استان آذربایجان غربی ۳۱ و خراسان ۲۱ فعال اقتصادی داریم و دیگر شهرها نیز تعداد بالایی از افراد مشغول به کار هستند، اما برخی از استان ها هنوز کار خود را در زمینه اقتصادی آغاز نکرده اند که باید این اتفاق رقم بخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha