یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر

نشست مشترک مدیر و معاون فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران خوزستان با معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان باهدف بررسی تشکیل و فعالیت کانون‌های طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست مشترک حجت‌الاسلام طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با خانم حاجی پور معاون سازمان جوانان و حجت الاسلام انصاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، با هدف بررسی همکاری‌ها به‌ منظور تشکیل و فعالیت کانون‌های طلاب وابسته به جمعیت هلال‌احمر در مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

در این نشست، خانم حاجی پور به ارائه گزارشی از روند تأسیس کانون‌های طلاب خواهران وابسته به هلال‌احمر در مدارس علمیه استان پرداخت و گفت: در مدارسی که این کانون تأسیس شده در زمان وقوع بحران هایی نظیر سیل و کرونا فعالیت‌های بسیار خوبی مشاهده شد.

وی بیان کرد: در آغاز تشکیل سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر یکی از کانون‌هایی که شروع به کار کرد، کانون طلاب مدارس علمیه بود که تلاش داریم با همکاری فی مابین، برای تأسیس کانون‌های دیگر و همچنین تقویت کانون‌های موجود اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان به وضعیت مناسب کانون‌های طلاب در مدارس علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: در آیاتی از قرآن به اهمیت صبر و توصیه به آن پرداخته شده که فعالیت جمعیت هلال‌احمر و کانون‌های طلاب از مصادیق این آیات است.

در پایان نیز حجت‌الاسلام انصاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خوزستان بیان کرد: این جمعیت آمادگی اجرای دوره‌های مختلف برای طلاب خواهر استان خوزستان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha