یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
طاهری

حجت‌الاسلام طاهری در نشست شورای هماهنگی شبکه‌های هیئات و تشکل‌های دینی کشور در بوشهر هیئات مذهبی را محور جهاد تبیین عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، صبح امروز در نشست شورای هماهنگی شبکه‌های هیئات و تشکل‌های دینی کشور در بوشهر، گفت: مجموعه‌های مختلفی در بخش هیأت و مجلس اهل بیت فعال هستند که از جمله آنها می‌توان به اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیأت‌های مذهبی کشور، جامعه ایمانی مشعر، هیأت رزمندگان و هیأت دانش آموزی انصار المهدی اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: محور جهاد تبیینی، جامعه هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی هستند.

وی با بیان اینکه هیئات و تشکل‌های مذهبی باید نقش‌آفرینی لایق شأنی در امر مهم جهاد تبیین داشته باشند، تصریح کرد: افق متعالی که مقام معظم رهبری از هیئات و تشکل‌های دینی ترسیم می‌فرمایند همان مدل مطلوبی از هیئت است که مد نظر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به محورها و اهداف برگزاری این نشست تصریح کرد: این نشست با محور سخنان هفته جاری رهبر معظم انقلاب در موضوع هیأت تشکیل شده است که در قالب آن راهکاریابی و شیوه پیاده‌سازی منویات معظم‌له در سطح هیئات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام طاهری افزود: این مجموعه‌ها در کنار برخی از مجموعه‌های مرتبط با هیئت‌ها مانند جامعه مداحان، بنیاد دعبل خزایی و هیئت رزمندگان اسلام در حوزه هیأت‌ها هر سال نشستی را برگزار می‌کنند که امسال میزبانی این هیأت‌ها به استان بوشهر رسیده است.

وی با بیان اینکه کارکرد این شورا تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری‌های کلان و هماهنگی تمام شبکه‌های هیئت و ایجاد و انتخاب راهبرد برای فعالیت‌های هیأت‌ها و شبکه‌های مربوط به هیأت‌های مذهبی است، افزود: انتظار می‌رود این تشکل بتواند در نشست بوشهر به جمع‌بندی خوبی برسد و استان بوشهر بتواند محور جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب و پرچم‌دار این جریان باشد.

گفتنی است، نشست دو روزه شورای هماهنگی شبکه‏‌های هیأت و تشکل‌های دینی کشور روزهای سه‌‎شنبه‏ و چهارشنبه ۵ و ۶ بهمن ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان آنها در بوشهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha