چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
طباطبایی

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد در تجلیل از پدران شهید سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) اشاره و عظمت آن حضرت را حتی از سوی دشمنان، غیرقابل انکار دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد صبح امروز به مناسبت ایام میلاد امیرالمومنین (ع)، در مراسم تقدیر از پدران شهدا در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، اظهار کرد: عظمت حضرت علی (ع) چنان عظیم است که حتی دشمنان حضرت نتوانسته‌اند این بزرگی را کتمان کنند و به عظمت ایشان در کتب خود اعتراف کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز هر انسان عاقل و منصفی که در دریای ژرف معرفت اهل بیت (ع) و خاصه مولا حضرت علی (ع) شود، راهی جز عشق ورزیدن و تاکید بر عظمت ایشان ندارد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: حضرت علی (ع) در رفع سختی‌ها همواره پیشگام بودند و برای اطاعت از خدا حاضر می‌شدند، سختی و گرسنگی را مخلصانه تحمل کند و حتی از سهم خود به دیگران ببخشند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت علی (ع) در اجرای عدالت حتی به درخواست برادر خود عقیل، مبنی بر گرفتن سهم بیش از حق خود از بیت‌المال، عذاب آخرت را گوشزد می‌کنند یا در برابر کسی که قصد داشت به ایشان رشوه دهد، می‌فرمایند «اگر همه دنیا را به من دهند تا پوسته جویی را از موری به زور بگیرم حاضر به این کار نمی‌شوم.»

امام جمعه اصفهان به سبک زندگی زاهدانه حضرت علی (ع) اشاره و اظهار کرد: ایشان در خوراک و پوشاک به کمترین‌ها اکتفا می‌کردند و همواره عاشق و آماده شهادت در راه خدا بودند.
در این مراسم از پاسدارانی که فرزندانشان شهید شده بود تقدیر شد.

 دشمنان هم به عظمت حضرت علی(ع) اعتراف کرده اند

 دشمنان هم به عظمت حضرت علی(ع) اعتراف کرده اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha