یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
هاشمی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران برای ابراز ارادت و محبت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران جهت ابراز ارادت و محبت به امام خویش ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است که در آن می‌توان برای زمینه سازی ظهور تمرین، وحدت و همدلی داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با بیان اینکه انتظار برای ظهور تنها یک امر قلبی نیست اذعان کرد: شایسته است شیعه‌ای که قلبا تسلیم امر امامت است ضمن اطاعت از آن، نسبت به دشمنان ایشان هم بیزاری داشته باشد و برای یاری امام خود، آماده جهاد باشد.

وی در ادامه اربعین را نشان از یک اعجاز خداوندی دانست و تصریح کرد: اربعین تشکیل جبهه ای از نور و صف بندی آنان برای نابودی نظام استکبار و سپس زمینه سازی برای تمدن وعده داده شده خداوندی در آخرالزمان است.

حجت الاسلام هاشمی افزود: اربعین صحنه عملی است که خداوند پیشاروی بشریت قرار داده تا به بهترین الگوها و سبک زندگی در راستای تقویت ایمان، باورهای دینی و اصلاح و ارتقای صفات اخلاقی و رفتاری دست یابند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha