پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني، ايران اسلامي را مرکز دينداري خواند و تصريح كردند: بايستي حرمت ايران اسلامي توسط مسئولين حفظ شود.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، معظم له، صبح امروز در دیدار وزير كشور با اشاره به روي كارآمدن حجت الاسلام و المسلمين روحاني و اميد ايجاد شده در دلهاي مردم، گفتند: بايد با اتخاذ تدابير و برنامه هاي مناسب، زمينه راحتي و آسايش مردم فراهم شود.

معظم له با تأكيد بر سپردن مسئوليت‌هاي كلان به افراد صالح و معتمد، افزودند: اصلاح امور جامعه و امنيت و آرامش كشور همه در دست وزارت کشوراست كه بايد با انتخاب مديران دلسوز و صالح و متعهد، به اصلاح امور بپردازند، البته خوشبختانه تا به حال روند خوب بوده و مردم هم در اصلاح امور با دولت همياري می کنند.

ايشان ادامه دادند: پيشنهاد بنده اين است كه همه‌ي كارگزاران دولت به خصوص وزيران، استانداران و فرمانداران عهدنامه‌ي مالك اشتر را هميشه مطالعه نمايند و آن را نصب العين كارهاي خود قرار دهند.

این مرجع تقليد جهان ترويج ارزش‌هاي اسلام و انقلاب را ضرورت جامعه‌ فعلي خواندند و اظهار داشتند: امروز ‌ توجه به اخلاق و حاكميت دين و ترويج اصول و ارزش‌هاي مقدس انقلاب مورد نیاز جامعه است؛ زیرا اصل انقلاب براي این اصول ايجاد شده است.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني، ايران اسلامي را مرکز دينداري خواند و تصريح كردند: بايستي حرمت ايران اسلامي توسط مسئولين حفظ شود.

ايشان همچنین با اشاره به بعضي برنامه‌هاي دهه‌ فجر، بيان داشتند: دهه‌ فجر، دهه‌ مباركي است و نبايد گرامیداشت اين آن با گناه و كارهاي خلاف شرع جلوه داده شود.

معظم له یادآور شدند: متأسفانه بعضي از برنامه‌هاي اين دهه كه با پول بيت المال انجام مي‌گيرد، خلاف شرع است و از اصل انقلاب فاصله دارد؛ همه‌ ما مسئول هستيم و بايد جوابگو باشیم؛ مردم متدين و حامي انقلاب از اين كارهاي خلاف شرع رضايت ندارند.

ایشان، مسئولان را به غنيمت شمردن فرصت كوتاه خدمتگزاري توصيه كردند و افزودند: ‌نكته‌ي مهم اين است كه شما مسئولان محترم بدانيد كه اين پست‌ها همه در دست شما امانت است و بايد به بهترين وجه، اين امانت را حفظ نمود و خداي ناكرده خيانت در امانت نشود. مسئوليت شما سنگين است والبته با اخلاص و توكل به خدا كارها را انجام دهيد و بدانيد كه خدمت به مردم بسيار اجر و ثواب دارد و كسي كه فقط براي خدا و رضايت مردم كار كند خداوند هم او را كمك مي‌نمايد.

حضرت آيت الله صافي در پايان با تشكر از خدمات و فعاليت‌هاي مجموعه دولت و آرزوي موفقيت براي آنان، گفتند: انشاء‌الله خدمات شما مشكور است و به خصوص با سوابق خوبي كه داريد بتوانيد از اين فرصت، كمال استفاده را براي كشور و مردم و به خصوص رفاه فقرا و محرومان داشته باشيد.

ابلاغ سلام رییس جمهور به مراجع

در ابتدای این دیدار، دکتر رحماني فضلي وزير كشور با ابلاغ سلام گرم رئيس جمهور و با بيان اين كه انتخاب استانداران از اولويت هاي اصلي بوده است، گفت: تصميم بر اين بود تا پس از انتخاب استاندار قم، جهت عرض ارادت خدمت حضرتعالي و مراجع عظام برسيم.

وي، ملاك انتخاب استانداران را داشتن سابقه انقلابي، اعتدال و ولايت مداري عنوان كرد و افزود: تمام تلاشمان را در اين امر مهم نموده ايم.

وزير كشور با اشاره به شرايط داخلي و همسبتگي ايجاد شده در مسئولين نظام، گفت: اين همسبتگي و مديريت مجدانه مسئولين و سران قوا، سبب بهبود شرايط اقتصادي مردم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha