یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید رئیسی مسؤولی همیشه در میدان و مردم عمل بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان و در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت که با حضور جمعی از مردم زنجان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، افزود: اقداماتی که رئیس‌جمهور شهید ایران اسلامی تا به امروز انجام داده، حاکی از آن است که ایشان همواره مرد میدان و عمل بود.

وی با یادآوری اینکه رئیس‌جمهور شهید ایران اسلامی فردی شجاع و پای کار بود، اظهار کرد: وقتی به جمعیتی که برای عرض ارادت در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت نیم‌نگاهی می‌اندازیم، درمی‌یابیم که مردم ایران اسلامی ارادت زیادی به رئیس‌جمهور شهید و خدمت‌گزاران نظام دارند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه شهادت حین خدمت، نشان‌دهنده مرد میدان بودن است که شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از این ویژگی بارز برخوردار بود، ادامه داد: این شهید بزرگوار در همه عرصه‌ها جسارت و شجاعت خود را به منصه‌ظهور گذاشت که یکی از بارزترین حرکات شجاعانه این رئیس‌جمهور فقید را می‌توان در سازمان ملل و با بالا بردن قرآن و تصویر شهید سلیمانی نام برد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با کارنامه درخشان خود نشان داد که رئیس‌جمهور مردمی است، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی این شهید بزرگوار، حل مشکلات مردم بود و شبانه‌روز تلاش می‌کرد تا گره از مشکلات مردم بازکند.

سردار کرمی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، جنگ تحمیلی هشت ساله را جنگی تمام‌عیار از سوی رژیم بعث عراق و هم‌پیمانانش علیه ایران اسلامی بود، یادآور شد: خرمشهر را به معنای واقعی کلمه لطف خداوند، فرماندهی امام راحل و حضور مردم در صحنه در کنار رزمندگان اسلام آزاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha